Cewka gaszenia Vetus M3.28
Cewka gaszenia silnika Vetus M3.28 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.
W pełnym asortymencie cewka gaszenia silnika Vetus M3.28 oraz inne części marki Vetus.
Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach, poprzez odcinanie dostępu paliwa w pompie wtryskowej.
Skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące cewki gaszenia Vetus M3.28 oraz innych części tej marki.
Podaj nam model maszyny oraz pełne dane z silnika.
Wszystkie części silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.
Czy wiesz, że…
Paliwo tłoczone przez pompę zasilającą płynie przewodem do komory zewnętrznej filtru paliwa, w której jest umieszczony zawór przelewowy wyregulowany najczęściej na ciśnienie 0,1 MPa. Pompa zasilająca tłoczy wielokrotnie więcej paliwa niż jest to silnikowi potrzebne do pracy, a cały nadmiar paliwa przepływa przez zawór przelewowy i przewód odprowadzający z powrotem do zbiornika. Odpływające paliwo porywa ze sobą pęcherzyki powietrza i innych gazów, które mogą występować w paliwie, odpowietrzając układ i utrzymując w nim określone ciśnienie. Ciśnienie to umożliwia przetłaczanie paliwa przez materiał filtrujący wkładu filtru paliwa.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem