Cummins 4BT 3.9
W naszej ofercie części zamienne silnika Cummins 4BT 3.9, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, przemysłowych oraz rolniczych.
Silniki marki Cummins cechuje niezawodność i wysoka wydajność pracy.
Cummins 4BT3.9, Cummins 4BTA
W naszych propozycjach posiadamy takie części, jak:
- blok silnika
- cewka gaszenia
- głowica korbowód
- panewki
- pompa oleju
- pompa paliwa
- pompa wody
- świeca żarowa
- termostat
- tłoki
- pierścienie
- uszczelki
- uszczelniacz wału
- wał korbowy
- wtryskiwacze
- zawory głowicy
- wałek rozrządu
Posiadamy wszystkie części do silników:
- Cummins 4B3c
- Cummins 4B
- Cummins 4BTA3.9
- Cummins 4BTAA3.9-C130
- Cummins 4BTAA3.9-C115
- Cummins 4BTAA3.9-C125
- Cummins 4BTAA3.9-C110
- Cummins 4BTA3.9-C125
- Cummins 4BTA3.9-C130
- Cummins 4BTAA3.9-C100
- Cummins 4BTAA3.9-C80
- Cummins 4BTA3.9-C110
- Cummins 4BTA3.9-C80
- Cummins 4BTA3.9-C120
-
Cummins 4BTA3.9-C100
Silnik Cummins 4BT 3.9 znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, rolniczych oraz przemysłowych.
Nasza firma prowadzi sprzedaż wysyłkową oraz stacjonarną.
W celu uzyskania informacji na temat silników marki Cummins skontaktuj się z nami, odpowiemy na wszystkie pytania.
Czy wiesz, że...
Zjawisko koksowania występuje głównie w rozpylaczach. Jego następstwem jest zatykanie otworów rozpylających w rozpylaczach otworowych, a także osadzanie się produktów koksowania w postaci osadów smolnych (tak zwanego laku) na powierzchniach stożków zamykających oraz powierzchniach prowadzących igły i korpusu rozpylacza. Skutkiem osadzenia się laku na powierzchni prowadzącej jest utrata swobody ruchu igły, czyli tak zwane zawiśnięcie igły. Przyczepność tych osadów do podłoża jest bardzo duża i ich usunięcie wymaga mechanicznych zabiegów, co wiąże się z demontażem i naprawą wtryskiwacza. Zużycie obsady rozpylacza występuje przede wszystkim na czole korpusu, tam gdzie uderza igła rozpylacza oraz na zakończeniach części przenoszących nacisk od sprężyny na igłę rozpylacza. W wyniku uderzeń igły, powierzchnia czoła w otoczeniu centralnego otworu ulega wybiciu, co powoduje zwiększenie skoku igły i zmianę przebiegu wtrysku paliwa. Zużycie wszystkich części wchodzących pomiędzy sprężynę i igłę rozpylacza, to jest drążka wtryskiwacza, miseczki i sprężyny następuje w miejscach ich zetknięć i jest powodowane występowaniem tętniących sił, które zbijają nierówności na powierzchniach styku i powodują ich docieranie. Wynikiem zmniejszania długości połączeń jest spadek nacisku wstępnego sprężyny i ciśnienia otwarcia wtryskiwacza, co powoduje zmianę charakterystyki wtrysku i pogorszenie jakości rozpylania paliwa.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem