Strona Główna » Cummins » Cummins 4BT 3.9 części

Cummins 4BT 3.9

W naszej ofercie części zamienne silnika Cummins 4BT 3.9, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, przemysłowych oraz rolniczych.

Silniki marki Cummins cechuje niezawodność i wysoka wydajność pracy.

Cummins 4BT3.9, Cummins 4BTA

W naszych propozycjach posiadamy takie części, jak:

Części zamienne silnika Cummins 4BT 3.9

  • blok silnika
  • cewka gaszenia
  • głowica korbowód
  • panewki
  • pompa oleju
  • pompa paliwa
  • pompa wody
  • świeca żarowa
  • termostat
  • tłoki
  • pierścienie
  • uszczelki
  • uszczelniacz wału
  • wał korbowy
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy
  • wałek rozrządu

Posiadamy wszystkie części do silników:

  • Cummins 4B3c
  • Cummins 4B
  • Cummins 4BTA3.9
  • Cummins 4BTAA3.9-C130
  • Cummins 4BTAA3.9-C115
  • Cummins 4BTAA3.9-C125
  • Cummins 4BTAA3.9-C110
  • Cummins 4BTA3.9-C125
  • Cummins 4BTA3.9-C130
  • Cummins 4BTAA3.9-C100
  • Cummins 4BTAA3.9-C80
  • Cummins 4BTA3.9-C110
  • Cummins 4BTA3.9-C80
  • Cummins 4BTA3.9-C120
  • Cummins 4BTA3.9-C100
     

Silnik Cummins 4BT 3.9 znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, rolniczych oraz przemysłowych.

Części zamienne silnika Cummins 4BT 3.9 z maszyn budowlanych

Nasza firma prowadzi sprzedaż wysyłkową oraz stacjonarną.

W celu uzyskania informacji na temat silników marki Cummins skontaktuj się z nami, odpowiemy na wszystkie pytania.

 

Czy wiesz, że...

Zjawisko koksowania występuje głównie w rozpylaczach. Jego następstwem jest zatykanie otworów rozpylających w rozpylaczach otworowych, a także osadzanie się produktów koksowania w postaci osadów smolnych (tak zwanego laku) na powierzchniach stożków zamykających oraz powierzchniach prowadzących igły i korpusu rozpylacza. Skutkiem osadzenia się laku na powierzchni prowadzącej jest utrata swobody ruchu igły, czyli tak zwane zawiśnięcie igły. Przyczepność tych osadów do podłoża jest bardzo duża i ich usunięcie wymaga mechanicznych zabiegów, co wiąże się z demontażem i naprawą wtryskiwacza. Zużycie obsady rozpylacza występuje przede wszystkim na czole korpusu, tam gdzie uderza igła rozpylacza oraz na zakończeniach części przenoszących nacisk od sprężyny na igłę rozpylacza. W wyniku uderzeń igły, powierzchnia czoła w otoczeniu centralnego otworu ulega wybiciu, co powoduje zwiększenie skoku igły i zmianę przebiegu wtrysku paliwa. Zużycie wszystkich części wchodzących pomiędzy sprężynę i igłę rozpylacza, to jest drążka wtryskiwacza, miseczki i sprężyny następuje w miejscach ich zetknięć i jest powodowane występowaniem tętniących sił, które zbijają nierówności na powierzchniach styku i powodują ich docieranie. Wynikiem zmniejszania długości połączeń jest spadek nacisku wstępnego sprężyny i ciśnienia otwarcia wtryskiwacza, co powoduje zmianę charakterystyki wtrysku i pogorszenie jakości rozpylania paliwa.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 



copyright © Kumatex