Cummins 6CT 8.3
Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika Cummins 6CT 8.3, który pracuje w maszynach budowlanych, rolniczych oraz przemysłowych.
Charakterystycznymi cechami silników marki Cummins jest wysoka wydajność pracy oraz niezawodność.
Cummins 6CTA, Cummins 6CTAA
Na stanie magazynowym posiadamy takie części, jak:
- blok silnika
- cewka gaszenia
- głowica
- korbowód
- panewki
- pompa oleju
- pompa paliwa
- pompa wody
- świeca żarowa
- termostat
- tłoki
- pierścienie
- uszczelki
- uszczelniacz wału
- wał korbowy
- wtryskiwacze
- zawory głowicy
- wałek rozrządu
Posiadamy wszystkie części zamienne do silników:
- Cummins 6CTA
- Cummins 6CTAA
- Cummins 6C8.3
- Cummins 6CTA8.3
- Cummins 6CT8.3
- Cummins 6CTA8.3-c260
- Cummins 6C
- Cummins 6CTAA8.3-C215
- Cummins 6CTAA8.3-C260
- Cummins 6CTA8.3-C240
- Cummins 6CTA8.3-C230
- Cummins 6CTA8.3-C215
- Cummins 6CTA8.3-C175
- Cummins 6CTA8.3-C180
- Cummins 6CTA8.3-C145
- Cummins 6CTA8.3-C205
- Cummins 6CTA8.3-C195
Silnik Cummins 6CT 8.3 znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, rolniczych oraz przemysłowych.
Oferujemy sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.
Jeśli masz pytania dotyczące silników marki Cummins skontaktuj się z nami, zrobimy wszystko by rozwiązać Twój problem.
Czy wiesz, że...
Zużycie przewodów wtryskowych może polegać na ich pękaniu lub zdeformowaniu ich zakończeń przy króćcach pompy lub przy wtryskiwaczach. Pęknięcia występują w miejscach osłabionych uszkodzeniami zewnętrznymi lub wewnętrznymi, na przykład ubytkiem materiału spowodowanym erozją i kawitacją najczęściej przy zakończeniu przewodu, gdzie występuje działanie karbu. Deformacja zakończenia przewodu jest spowodowana wielokrotnym jego przykręcaniem. Deformacja powoduje utratę szczelności w połączeniu przewodu oraz dławienie przepływu paliwa z pompy do wtryskiwacza wskutek zmniejszenia otworu przepływowego. W układzie regulacyjnym występuje wiele ruchowych połączeń, przez które przenoszone są siły od ciężarków na tulejki obracające tłoki pompy. W typowym regulatorze są to zwykle proste połączenia, najczęściej przeguby sworzniowe. Zużycie ich zależy od wielkości występujących sił, względnych przesunięć i ich częstotliwości, na którą duży wpływ mają drgania pojawiające się w układzie regulacyjnym. Zwykle największe zużycie następuje w miejscu zamocowania regulatora, następnie w połączeniach czopa regulatora z ramieniem ciężarka, w tak zwanym przegubie krzyżakowym, w łożyskowaniu dźwigni zewnętrznej (sterującej) i wewnętrznej regulatora, w połączeniach między dźwignią regulatora i listwą regulacyjną, w zazębieniu wieńca zębatego z listwą oraz w miejscu prowadzenia skrzydełek tłoka. Przy niekorzystnych warunkach pracy (niedostateczne smarowanie) zużycie w tych miejscach może następować bardzo szybko, przy czym szybkość zużycia wzrasta ze zwiększeniem się luzu w połączeniach ze względu na występujące uderzenia.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem