Cummins ISM, ISMe
W ofercie naszego sklepu części zamienne silnika Cummins ISM, ISMe, który znalazł zastosowanie w samochodach ciężarowych, samochodach zawodowych oraz ciągnikach.
Oferujemy najwyższej jakości zamienniki oraz nowe części do silników marki Cummins.
W naszych propozycjach można znaleźć takie części, jak:
- blok silnika
- cewka gaszenia
- głowica
- korbowód
- panewki
- pompa oleju
- pompa paliwa
- pompa wody
- świeca żarowa
- termostat
- tłoki
- pierścienie
- uszczelki
- uszczelniacz wału
- wał korbowy
- wałek rozrządu
- wtryskiwacze
- zawory głowicy
Posiadamy wszystkie części do silników marki Cummins, takich jak:
- Cummins ISMe405
- Cummins ISMe440
- Cummins ISMe420
- Cummins ISMe385
- Cummins ISMe380
- Cummins ISMe360
- Cummins ISMe345
- Cummins ISMe340
- Cummins ISMe335
- Cummins ISMe308
Silnik Cummins ISM, ISMe znalazł zastosowanie w samochodach ciężarowych, samochodach zawodowych oraz ciągnikach.
Nasza firma oferuje sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników marki Cummins, skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania!
Czy wiesz, że...
Układ napędowy pomp wtryskowych jest w obecnie budowanych silnikach bardzo obciążony. Wraz z powszechnym wprowadzeniem wtrysku bezpośredniego oraz wzrostem prędkości obrotowych silników nastąpiło znaczne zwiększenie ciśnień występujących w układzie wtryskowym, a zatem również wartości oraz częstotliwości obciążeń poszczególnych części przenoszących napęd silnika na tłok pompy wtryskowej a mianowicie: sprzęgła, łożysk i krzywek wałka krzywkowego, rolki i sworznia popychacza, a pośrednio również i sprężyny popychacza, który przy wyższych obrotach musi mieć większą siłę nacisku wstępnego w celu opanowania siły bezwładności. Na przyspieszenie zużycia części układu napędowego pomp wtryskowych główny wpływ mają zanieczyszczenia, które można podzielić na: zanieczyszczenia stałe, pozostawione w pompie przy jej montażu oraz wprowadzane wraz z uzupełnianym okresowo olejem smarnym i przeciekającym z pompy zasilającej paliwem, zanieczyszczenia stałe, będące produktem zużycia części pompy wtryskowej podczas jej pracy, wodę, która dostała się wraz z olejem lub powietrzem w postaci pary wodnej, a następnie skropliła się we wnętrzu pompy. Nie mniej istotny wpływ na zużycie układu napędowego mają takie przyczyny jak: niezachowanie właściwego luzu wzdłużnego wałka krzywkowego przy naprawach pompy, nieprawidłowy montaż pompy na silniku, nieprzestrzeganie zaleceń podanych w instrukcjach obsługi dotyczących użytkowania silnika.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem