Części zamienne Iseki E3CD
W naszym sklepie mamy wszystkie części zamienne silnika Iseki E3CD, które pracują w sprzęcie rolniczym, ogrodowym, mini traktorkach, ciągnikach oraz kosiarkach do trawy.
Części do silników Iseki E3CD z maszyn budowlanych, rolniczych, ogrodowych, mini traktorków, ciągników i kosiarek do trawy dostępne od ręki z naszego magazynu.
Iseki E3CDT, E3CD-G części
- zawory głowicy
- pierścienie
- tłoki
- uszczelki głowicy
- głowice
- panewki
- świece żarowe
- wały korbowe
- wtryskiwacze
- pompy wody
- uszczelki
- uszczelniacze wału
- cewki gaszenia
- korbowody
- pompy oleju
- pompy paliwa
- termostaty
Części silnika Iseki E3CDT, Iseki E3CD-G występują w maszynach budowlanych, koparkach, mini traktorkach, ciągnikach, kosiarkach do trawy oraz w sprzęcie rolniczym i ogrodowym.
Jeśli masz jakieś pytania na temat silników Iseki E3CDT, Iseki E3CD-G skontaktuj się z nami - a my chętnie udzielimy Ci odpowiedzi.
Czy wiesz, że...
Na wale wirnika jest wciśnięty rdzeń ze żłobkami, w których są umieszczone zezwoje uzwojenia. Początek i koniec zezwoju jest wlutowany do segmentów komutatora. Komutator jest zaprasowany na wale. Wał w przedniej części ma wielowypust, na który jest nasunięty zębnik ze sprzęgłem jednokierunkowym. Zespół ten może swobodnie przesuwać się wzdłuż wału. Stojan rozrusznika składa się z jarzma, do którego są zamocowane za pomocą wkrętów cztery nabiegunniki. Na każdym nabiegunniku jest zamontowana cewka. Cewki są połączone szeregowo. Jeden koniec obwodu cewek jest połączony ze szczotką, drugi z zaciskiem wyłącznika. Z jednej strony stojan jest zamknięty tarczą z łożyskiem ślizgowym. Na wewnętrznej stronie tarczy są umieszczone dwie szczotki w szczotkotrzymaczach. Prawidłowy docisk szczotek do komutatora zapewniają spiralne sprężyny. Jedna szczotka jest połączona z końcem obwodu wzbudzenia; druga z korpusem (masą) rozrusznika. W tarczy naprzeciw szczotek znajdują się otwory do kontroli. Otwory są osłonięte opaską, skręconą wkrętami. Z drugiej strony stojana znajduje się głowica z łożyskiem ślizgowym. Głowica służy również do mocowania rozrusznika w silniku. W głowicy jest zamontowana dźwignia łącząca zębnik z wieńcem koła zamachowego. Dźwignia ta służy również do uruchamiania przycisku wyłącznika rozrusznika. Głowica, stojan oraz tarcza są skręcone dwiema śrubami. Podparty wspornikiem rozrusznik jest mocowany do silnika za pomocą dwóch śrub.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem