Części zamienne silnika Iseki E3CE
W naszej ofercie części zamienne silnika Iseki E3CE, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, ogrodniczych, rolniczych, koparkach, ciągnikach, mini traktorkach oraz kosiarkach do trawy.
Wszystkie części silników Iseki E3CE z koparek, mini traktorków, kosiarek do trawy, ciągników, maszyn budowlanych oraz sprzętu rolniczego i ogrodowego.
Iseki E3CE-G części
- pompy wody
- pompy paliwa
- pompy oleju
- termostaty
- korbowody
- uszczelki
- uszczelki głowicy
- uszczelniacze wału
- panewki
- tłoki
- cewki gaszenia
- pierścienie
- wtryskiwacze
- świece żarowe
- zawory głowicy
- głowice
Części silnika Iseki E3CE-G występujące w kosiarkach do trawy, ciągnikach, koparkach, mini traktorkach, maszynach rolniczych, ogrodowych i budowlanych - dostępne od ręki z naszego magazynu.
Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś wiecej na temat silnika Iseki E3CE -G, skontaktuj się z nami, a my chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Czy wiesz, że...
Układ umożliwia pracę ciągłą wycieraczki z liczbą ruchów 55-65 na minutę oraz pracę według zadanego programu. Można zaprogramować następujące częstotliwości pracy: 2; 4; 8; 16; 30 ruchów na minutę. Znamionowe parametry silnika są następujące: napięcie znamionowe 12 V, prąd znamionowy 3 A, moment znamionowy 0,98 Nm, moment rozruchowy 9,8 Nm. Sterowanie pracą wycieraczki odbywa się za pomocą wyłącznika ramieniowego, trójpołożeniowego, zamontowanego na kolumnie kierownicy z prawej strony. Kolejne położenia dźwigni wyłącznika są następujące: wycieraczka wy- łączona, włączona na pracę programowaną, włączona na pracę ciągłą. Nastawienie programu dokonuje się pokrętłem umieszczonym poniżej deski rozdzielczej, z lewej strony kierownicy. Zmoczenie szyby przedniej odbywa się za pomocą pompki napędzanej silnikiem elektrycznym, który włącza się po pociągnięciu dźwigni wyłącznika w kierunku koła kierownicy. Płyn ze zbiornika jest tłoczony przez trójnik do dwóch dysz, kierujących strumień na przednią szybę. W samochodzie Polonez wycieraczka, szyby przedniej jest napędzana silnikiem o trzech szczotkach. Układ taki umożliwia uzyskanie dwóch różnych prędkości obrotowych. Przy doprowadzeniu napięcia zasilającego do szczotki, wysuniętej ze strefy neutralnej oraz szczotki umasionej, następuje zmniejszenie wypadkowego strumienia magnetycznego wzbudzenia, a w następstwie zwiększenie prędkości obrotowej. Prędkość mniejszą uzyskuje się przy zasilaniu szczotek usytuowanych normalnie. Sterowanie pracą wycieraczki odbywa się za pomocą wyłącznika ramieniowego, trójpołożeniowego po prawej stronie kolumny kierownicy. W położeniu środkowym dźwigni wyłącznika przez zwarte styki m, nnapięcie jest doprowadzone do silnika, powodując jego uruchomienie i pracę ze stałą prędkością. W położeniu dolnym są zwarte styki.Napięcie jest doprowadzone do dodatkowej szczotki silnika, który uzyskuje większą; prędkość obrotową. Wyłączenie wycieraczki następuje w górnym położeniu dźwigni wyłącznika. Zwarte są wówczas zaciski l, s.Napięcie jest doprowadzone do silnika przez górne styki wyłącznika krańcowego aż do momentu, kiedy wycieraczki znajdą się w położeniu tzw. parkowania. Wówczas szczotka zostanie połączona z masą przez dolne styki wyłącznika krańcowego i nastąpi wyhamowanie silnika.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem