Strona Główna » Isuzu » Części Isuzu 4JG1, 4JG2

Części do Isuzu 4JG1, 4JG2

W ciągłej sprzedaży części zamienne do silników Isuzu 4JG1, 4JG2. W naszym asortymencie znajdziesz takie elementy jak:

  • Pierścienie tłokowe
  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Korbowody
  • Tulejki korbowodów
  • Termostaty
  • Czujniki temperatury
  • Czujniki oleju
  • Uszczelki głowicy
  • Uszczelki klawiatury
  • Komplety uszczelek
  • Tłoki i sworznie
  • Pompy wody
  • Pompy oleju
  • Cewki gaszenia, elektrozawory, zawory
  • Wtryski i pompy wtryskowe

W naszej ofercie znajdziesz części oryginalne, dobrej jakości zamienniki oraz elementy używane regenerowane. Kompleksowo serwisujemy oraz regenerujemy silniki w naszym warsztacie.

Dostępne również części do 4HF1, 4HE1

Nasze doświadczenie pozwala nam kompleksowo zaopiekować się niemal każdym silnikiem przemysłowym. Zatrudniamy tylko najlepszych mechaników ,którzy szybko zlokalizują i naprawią usterkę w Twoim silniku. 

Zajmujemy się również sprzedażą materialów eksploatacyjnych do silników przemysłowych takich jak róznego rodzaju filtry zamienne.

Najczęściej spotykane zastosowania silników Isuzu 4JG1 oraz Isuzu 4JG2 to:

  • Miniładowarka Gehl CTL70 
  • Koparka IHI 70Z
  • Koparka IHI 80NX-3
  • Koparka JCB JS70 
  • Koparka Case CX80SR
  • Koparka Hitachi ZX70
  • Koparka JCB 8080Z
  • Koparka Kobelco SK70SR
  • Koparka Sumitomo SH80X-3
  • Agregat Denyo DCA-45ESEI
  • Agregat Denyo DCA-45USEI
  • Spycharka Furukawa FD40
  • Koparka JCB 8060 Isuzu
  • Wozidło Morooka MST-600VD
  • Koparka Takeuchi TL140
  • Wózek widłowy TCM FA
  • Koparka Case CX75SR Offset

 

Czy wiesz że...

ODKSZTAŁCENIA SKRĘCAJĄCE pogarszają wyważenie układu korbowego oraz powodują drgania skrętne. Odkształcenia te mogą powstawać wskutek gwałtownego zahamowania samochodu z włączonym sprzęgłem, lub gwałtownego włączenia sprzęgła przy dużej prędkości obrotowej silnika w stojącym pojeździe. Odkształcenia spowodowane nadmiernymi obciążeniami skręcającymi w nowoczesnych silnikach powstają bardzo rzadko. Następnie w przypadku silników trzy- i sześciocylindrowych wal obraca się o kąt 120°, a w przypadku silników dwu- i cztero- cylindrowych o kąt 180° i ustala się ewentualną różnicę kątów w stopniach lub różnicę w milimetrach na obwodzie zatoczonym korbą.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex