Części silnika KOMATSU 4D95 S4D95
W naszej ofercie wszystkie części zamienne silnika KOMATSU 4D95, KOMATSU S4D95, KOMATSU S4D95LE-3, KOMATSU SAA4D95LE pracującego w koparkach i ładowarkach, maszynach budowlanych marki KOMATSU. Na naszym magazynie mamy setki części do silników KOMATSU, takich jak: pompa paliwa, pompa wody, uszczelki, korbowody, panewki, tłoki, pierścienie, wały korbowe, uszczelniacze, wtryskiwacze, końcówki wtrysków i wiele innych.
Nasza firma zajmuję sie równiez regeneracją, oraz remontem silników KOMATSU jak i innych pozostałych marek dostępnych na rynku.
Oferujemy części do takich modelki silnika KOMATSU jak:
- KOMATSU 4D95
- KOMATSU 4d95LE-3
- KOMATSU 4D95S
- KOMATSU 4D95T
- KOMATSU 4D95L
- KOMATSU 4D95-LE3
- KOMATSU 4D95K
- KOMATSU 4D95L-1
- KOMATSU 4D95LE-1B
- KOMATSU 4d95LE-2
- KOMATSU 4D95LW E3
- KOMATSU 4D95-LWE3
- KOMATSU 4D95LWE-5
- KOMATSU 4D95S-W
- KOMATSU 4D95S-1
- KOMATSU S4D95 E/LE-3
- KOMATSU S4D95L 1
- KOMATSU S4D95L-1
- KOMATSU S4D95LE-3
- KOMATSU SAA4D95LE
- KOMATSU SAA4D95LE-3
- KOMATSU SAA4D95LE-5
- KOMATSU SAA4D95LE-6
- KOMATSU SAAD95LE-5-A
- KOMATSU SSA4D95LE
- KOMATSU SSA4D95LE
- KOMATSU SSA4D95LE-5-C
Silniki marki KOMATSU 4D95, KOMATSU S4D95, KOMATSU 4D95LE, KOMATSU SAA4D95L znalazły zastosowanie przede wszystkim w koparkach, ładowarkach oraz maszynach budowlanych:
- KOMATSU WA65-6
- KOMATSU WA65-5
- KOMATSU WA70-6
- KOMATSU WA80-6
- KOMATSU WA90-6
- KOMATSU WA100 M5
- KOMATSU PW98MR-6
- KOMATSU PW98MR-8
- KOMATSU PW118MR-8
- KOMATSU PW130-6
- KOMATSU PC60-6
- KOMATSU PC70-8
- KOMATSU PC78 MR-6
- KOMATSU PC88 MR-6
- KOMATSU PC88 MR-8
- KOMATSU PC98 MR-8
- KOMATSU PC130-6
- KOMATSU PC130-7K
- KOMATSU PC138 US-2
- KOMATSU PC138 US-8
- KOMATSU PC138 US-10
- KOMATSU FD 20T10
- KOMATSU FD 20-12
Czy wiesz że...
Zawory wydechowe pracują w szczególnie ciężkich warunkach, ponieważ nagrzewa ją się podczas pracy do temperatury około 650°C dlatego wykonuje się je najczęściej ze stali chromowo-krzemowej (50 SH8A), odpornej na tarcie i wysokie temperatury. W ciągniku Ursus C-325 za-wory ssące produkuje się ze stali 36 HNM, a zawory wydechowe ze stali żaroodpornej H9S2. Materiałem wyjściowym przy produkcji zaworów jest przeważnie odkuwka, którą obrabia się skrawaniem i poddaje zabiegom cieplnym. W zaworze zużywa się najszybciej przylgnia grzybka i powierzchnia cylindryczna trzonka. Ponadto zdarzają się przypadki urywania się zaworów w pobliżu grzybka wówczas urwana część zaworu wpadnie do cylindra i uszkodzi tuleję cylindrową i głowicę. Przyczyną takiego uszkodzenia może być zmęczenie lub wada materiału, najczęściej jednak jest to spowodowane nieprawidłowym umocowaniem końca zaworu w talerzyku, np. w silniku ciągnika DT-54. Wskutek zużycia trzonka zaworu i prowadnicy zwiększa się luz między nimi. Z chwilą przekroczenia granicznego luzu połączenie zaworu i ¡prowadnicy kwalifikuje się do naprawy luz mierzy się czujnikiem.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem