Isuzu 3KC1, 3KB1, 2KC1, 3KA1 - zawory głowicy
Po złożeniu części sprawdza się, czy przyrząd został dokładnie zamknięty. Niedomknięte wrota przyrządu lub dach niedociągnięty pasami ściągającymi mogą być powodem nieprawidłowego kształtu nadwozia. Zwykle na przyrządzie głównym wykonuje się bardzo dużą liczbę połączeń zgrzewanych i spawanych, które sprawdza się na podstawie karty technologicznej. Specjalną uwagę należy zwrócić na zgrzewanie zgrzewarką jednobiegunową, która wymaga dokładnej regulacji. W przypadku spoin łukowych cysto spotykanym błędem jest wypełnianie szczelin między blachami stopionym drutem spawalniczym. W wyniku takiego spawania następuje nadmierne przetopienie blach i osłabienie węzła. Często spotykanym błędem przy połączeniach zgrzewanych, jest nierównomierna podziałka punktów zgrzewanych wzdłuż szwu.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem