Isuzu 3LD1 końcówki wtryskiwaczy
Końcówki wtrysków Isuzu 3LB1
W karcie technologicznej podane są szkice miejsc uszczelnianych. Do obowiązku kontrolera należy sprawdzenie nałożonej warstwy masy. Warstwa ma być dobrze przyklejona do miejsc uszczelnianych. Przy odbiorze ram i nadwozi naprawianych kontroluje się przede wszystkim poprawność kształtów i wymiarów wpływających na rozmieszczenie zespołów jezdnych. Do tych celów służą sprawdziany specjalne i przyrządy pomiarowe uniwersalne. Prostolinijność ramy sprawdza się przy użyciu liniałów o odpowiedniej długości. Płaskość można sprawdzić na płycie lub przy użyciu czterech liniałów i poziomnicy. Metoda ta jest dość kłopotliwa. Zakłady naprawcze specjalizujące się w naprawach ustalonych typów samochodów wyposażone są w przyrządy kontrolne do sprawdzania ram, które używane są do weryfikacji i do odbioru po naprawie.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem