Isuzu 4LE2 panewki wału korbowego
Koło zamachowe poddaje się oględzinom zewnętrznym. W przypadku stwierdzenia pęknięć przelotowych lub wyłamań koło zamachowe należy zabrakować. Natomiast dopuszczalna jest naprawa szlifowaniem nadmiernie zużytej lub uszkodzonej powierzchni ciernej, oraz rys i nieznacznych pęknięć powierzchniowych powstałych wskutek miejscowego, nadmiernego nagrzania powierzchni. Jeżeli stan powierzchni ciernej jest dobry i nie wymaga naprawy, to należy sprawdzić jej płaskość szczelinomierzem. Szczelinomierz o grubości 0,05 mm nie powinien wchodzie miedzy płytę traserską i powierzchnie cierni koła. Ponadto płaszczyzna cierna powinna być prostopadła do osi koła zamachowego o raz równoległa do czołowej powierzchni oporowej, do której przymocowany jest kołnierz wału korbowego. Maksymalna odchyłka równoległości powierzchni styku z kołnierzem wału karbowego i powierzchni ciernej wynosi 0,02 mm na promieniu 170 mm.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem