Strona Główna » Isuzu » Części Isuzu 4BG1, 6BG1 » ISUZU 6BG1 uszczelka głowicy

Isuzu 6BG1, 6BG1T uszczelka głowicy

W naszej ofercie znajdziesz uszczelkę pod głowicę do silnika Isuzu 6BG1, A-6BG1, A-6BG1T, AA-6BG1.

Silniki pochodzące od japońskiego producenta marki ISUZU są najpowszechniej używane w maszynach przemysłowych i w wózkach widłowych, autobusach, autokarach a także samochodach ciężarowych. Używane są m.in. w maszynach marek m.in.: Bobcat, Kawasaki , Hitachi, Gehl, TCM, Hyster Komatsu, JCB, Clark, Kobelco, Sumitomo, Kato, IHI, JSL i, Fiat, New Holland, JHP, AIMI, Furukawa.

Uszczelka pod głowicę - Isuzu 6BG1T

Jeżeli jesteś zainteresowany kupnem uszczelki głowicy proponujemy też inne części do silnika Isuzu, takie jak: pierścienie tłokowe, tuleje silnikowe, pompy wody, pompy paliwa, pompy wtryskowe, pompki zasilające, świece żarowe, wtryskiwacze, termostaty, czujniki i wiele innych.

Świadczymy również szereg usług remontowych i naprawczych. Zostawiając Twój silnik w naszym warsztacie możesz liczyć na wykfalifikowaną obsługę.

Isuzu 6BG1T - podstawowe modele, do których części prowadzimy:

  • Silnik Isuzu  6BG1T
  • Silnik Isuzu  A6BG1T
  • Silnik Isuzu  AA6BG1T
  • Silnik Isuzu  A-6BG1T
  • Silnik Isuzu  BB-6BG1T
  • Silnik Isuzu  AA-6BG1T
  • Silnik Isuzu  A-6BG1
  • Silnik Isuzu  A6BG1
  • Silnik Isuzu  6BG1-TRB06
  • Silnik Isuzu  6BG1-TRB05
  • Silnik Isuzu  6BG1-TRB04
  • Silnik Isuzu  6BG1-TRB03
  • Silnik Isuzu  6BG1-TRA02
  • Silnik Isuzu  6BG1-TRA01
  • Silnik Isuzu  6BG1-TRA
  • Silnik Isuzu  6BG1-TQB06
  • Silnik Isuzu  6BG1-TQB05
  • Silnik Isuzu  6BG1-TQB04
  • Silnik Isuzu  6BG1-TQB02
  • Silnik Isuzu  6BG1-TPC04
  • Silnik Isuzu  6BG1-TPC03
  • Silnik Isuzu  6BG1-TPC02
  • Silnik Isuzu  6BG1-TPC01
  • Silnik Isuzu  6BG1-TPC

 

Czy wiesz że...

Jeżeli w czasie badań wytrzymałości elektrycznej następują przeskoki iskry po powierzchni, a materiał izolacyjny jest nie-nasiąkliwy, próbę przebicia prowadzi się zanurzając badany przedmiot w oleju o wytrzymałości dielektrycznej nie mniejszej niż 90 kV/cm, a więc iskrowników, cewek zapłonowych i rozdzielaczy zapłonu sprawdza się próbą pracy „z obwodem otwartym”. Próba polega na pracy z zaciskami wysokiego napięcia nie połączonymi z żadnym odbiornikiem. Napięcie zasilania jest równe napięciu znamionowemu w czasie próby „na obwód otwarty” nie powinny wystąpić przebicia izolacji ani powierzchniowe wyładowania.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex