KOMATSU SK05 tłoki i pierścienie silnika YANMAR koparki i minikoparki
Mamy do zaoferowania pierścienie oraz tłoki do KOMATSU SK05.
Do silnika YANMAR stosowanego w koparkach i w minikoparkach KOMATSU SK 05 w ofercie tłoki nadwymiarowe, tuleje cylindrów oraz pierścienie tłokowe.
Obsługujemy modele koparki KOMATSU SK05 takie jak: KOMATSU SK05L.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...
Układ wykorbień wału korbowego w silniku dwurzędowym jest na ogół taki sam jak w silniku jednorzędowym. Dlatego też wypadkowe opory bezwładności wszystkich par cylindrów w dwurzędowym silniku widlastym mogą być sumowane w analogiczny sposób jak opory bezwładności pojedynczych cylindrów w silniku jednorzędowym. Dwurzędowy silnik widlasty może być również potraktowany pod względem wyrownoważenia zewnętrznego jako złożony z dwóch silników jednorzędowych, których płaszczyzny podłużne, przesunięte przez osie cylindrów, przecinają się pod kątem rozwidlenia y. Opierając się przeto na wynikach rozważań nad wyrównowaźeniem (zewnętrznym) silników widlastych z jednym wykorbieniem (pojedynczych) oraz silników jednorzędowych można łatwo określić warunki i skutki wyrównoważenia zewnętrznego dla dwurzędowych (wielokrotnych) silników widlastych. Przy tym wał korbowy łącznie z przeciwciężarami powinien zawsze spełniać warunki wyrównoważenia statycznego.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
![](/theme/image/serwis.jpg)
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem