KOMATSU WB 97 S-5 tłoki i pierścienie silnika YANMAR koparki i ładowarki
Mamy do zaoferowania pierścienie oraz tłoki do KOMATSU WB 97 S-5.
Do silnika YANMAR stosowanego w koparkach i ładowarkach KOMATSU WB 97 S-5 w ofercie tłoki nadwymiarowe, tuleje cylindrów oraz pierścienie tłokowe.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...
Dwufazowy silnik wykonawczy musi być samohamowny i przy zasilaniu jednofazowym niezależnie od obciążenia wytwarzać własny hamujący moment obrotowy. Silnik wykonawczy musi zatrzymać się niezawodnie, gdy nastąpi zanik napięcia sterującego, pomimo że uzwojenie wzbudzenia jest w dalszym ciągu zasilane. W praktyce istnieją dwie możliwości zaniku napięcia sterującego do zera przy sterowaniu stykowym silnika rozwarcie styków powoduje przerwę w obwodzie uzwojenia sterującego, czyli silnik powinien być samohamowny przy otwartym obwodzie uzwojenia sterującego; przy sterowatiiu bezstykoioym silnika uzwojenie sterujące zasilane jest np. z transformatorowego łącza selsynowego lub ze wzmacniacza magnetycznego, a więc silnik powinien być samohamowny przy zwartym (praktycznie) obwodzie uzwojenia sterującego.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem