Isuzu 4HE1, 4HF1 panewki wału
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Isuzu 4HE1, 4HF1, który znalazł zastosowanie w autokarach, samochodach dostawczych.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Isuzu 4HE1, 4HF1 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału Isuzu 4HE1, 4HF1).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
- Panewki korbowodowe
- Panewki główne
- Pierścienie oporowe
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Czy wiesz że…
Stałość momentu hamowania jest jednak zaletą w przypadku, gdy na stoisku badawczym wymagane jest utrzymanie stałego obciążenia, niezależnie od obrotów. W stoiskach symulujących rzeczywiste obciążenie całego układu napędowego samochodu lub jego zespołów, hamulec cierny umożliwia odwzorowanie w bardzo prosty sposób obciążenia oporem drogi w zakresie prędkości, przy których można przyjąć niezależność współczynnika oporu toczenia od prędkości pojazdu. Zaletą hamulców ciernych jest również możliwość obciążania badanych zespołów znacznymi momentami, aż do zupełnego wyhamowania obracającego się wału.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem