Panewki Mitsubishi D04FD, DO4FD
Panewki Mitsubishi silnika D04FD, Mitsubishi DO4FD z większych maszyn budowlanych marki Hyundai.
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Mitsubishi D04FD, Mitsubishi DO4FD.
Wszystkie części zamienne do silników Mitsubishi D04FD, Mitsubishi DO4FD dostępne od ręki.
Silniki te pracują głównie w większych maszynach budowlanych m.in:
- Hyundai R110-7A
- Hyundai R110D-7A
- Hyundai R140LC-7A
- Hyundai R140LCM-7A
- Hyundai R160LCD-7A
- Hyundai R180LC-7A
- Hyundai R180NLC-7A
- Hyundai R180LCD-7A
- Hyundai R140W-7A
- Hyundai R170W-7A
- Robex 140W-7A
- Kobelco ED150, SK125SR, SK125SRL
- New Holland E135B, E135BSR, E150B
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Mitsubishi D04FD, Mitsubishi DO4FD mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).
Do wałów korbowych Mitsubishi D04FD, Mitsubishi DO4FD oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe
- Panewki główne
- Pierścienie oporowe
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Panewki Mitsubishi D04FD, Mitsubishi DO4FD dostępne od ręki.
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji na temat silnika Mitsubishi D04FD, Mitsubishi DO4FD.
Czy wiesz, że…
Przez korozję wewnątrzkotłową rozumie się niszczące działanie na drodze elektrochemicznej lub chemicznej środowiska znajdującego się wewnątrz kotła, a więc wody kotłowej i pary wodnej na metalowe ściany kotła. U podstaw wszelkich procesów korozyjnych leży naturalna dążność metali do przejścia w połączenia chemiczne trwałe. Spośród istniejących teorii zjawiska korozji wewnątrzkotłowej najszerzej tłumaczy teoria elektrochemiczna korozji rozpatrująca zachowanie się metali zanurzonych w elektrolicie. Zgodnie z tą teorią dwa różne metale zanurzone w roztworze o właściwościach kwasowych, a więc zawierającym przewagę jonów wodorowych H+ nad jonami wodorotlenowymi OH-, tworzą ogniwo elektryczne o pewnej sile elektromotorycznej. Przepływowi prądu w elektrolicie towarzyszy przechodzenie atomów materiału anody w postaci jonów do roztworu oraz wydzielanie się wodoru na drugim metalu stanowiącym katodę ogniwa. W takim układzie obserwuje się zatem zjawisko niszczenia materiału anody, które jest równoznaczne z jej korozją.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem