Strona Główna » Volvo Penta » VOLVO Penta D1-20 części zamienne » Panewki VOLVO Penta D1-20

Panewki wału VOLVO Penta D1-20

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika zmarynizowanego VOLVO PENTA D1-20, perkins Perama - w ofercie naszego sklepu panewki wału VOLVO PENTA D1-20.

UWAGA! Do wszystkich modeli silników VOLVO PENTA D1-20 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału VOLVO PENTA D1-20).

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.

Do wałów korbowych VOLVO PENTA D1-20 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe VOLVO PENTA D1-20
  • Panewki główne VOLVO PENTA D1-20
  • Pierścienie oporowe VOLVO PENTA D1-20

Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje).

  • Volvo Penta D1-20
  • Volvo Penta D1-20A
  • Volvo Penta D1-20B
  • Volvo Penta D1-20C
  • Volvo Penta D1-20D
  • Volvo Penta D1-20E
  • Volvo Penta D1-20F

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

 

Czy wiesz że…

Z tarciem taśmy elastycznej lub linki spotykamy się w całym szeregu innych przypadków, na przykład przy przewlekaniu nici przez ucho igły, tkaninę lub skórę w procesie pracy maszyny do szycia (przy zamontowaniu nici na szpulkę) i innych. Przy badaniu zjawiska tarcia ciał elastycznych należy odróżniać dwa przypadki, a mianowicie: kiedy taśma porusza się względem walcowego bębna albo kiedy we wszystkich punktach łuku opasania nie ma ślizgania. Z pierwszym przypadkiem można się zetknąć przy obliczaniu hamulców taśmowych przy ich pracy, przy wyznaczaniu siły tarcia w prowadnicach nici itd., z drugim przypadkiem spotykamy się przy obliczaniu przekładni pasowych i linowych, transporterów pasowych i innych. Wyznaczymy siły tarcia działające przy ślizganiu cienkiej taśmy względem bębna. Zakładamy, że końce taśmy obejmującej bęben w granicach kąta a są nieruchomo utwierdzone, a bęben obraca się z prędkością kątową ca. Rezultat będzie taki sam, jeśli bęben będzie nieruchomy, a taśma ślizga się względem bębna z prędkością v = r -m. Różnica napięcia Si i S2 końców taśmy zależy od wielkości siły tarcia, działającej od strony bębna na taśmęw granicach łuku opasania. Dla ustanowienia zależności między St i S2 wydzielimy nieskończenie mały łuk taśmy przykładając do jej końców napięcia S i S, z których każda ma kierunek stycznej do bębna w odpowiednim punkcie. Na wydzielony element taśmy od strony bębna będzie działać ciśnienie normalne, które można zamienić siłą AN, przyłożoną do średniego punktu wydzielonego łuku, i siła tarcia AT = p/iN, którą można uważać za przyłożoną również w średnim punkcie łuku o kierunku stycznej do bębna.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex