Panewki wału Volvo D1.1
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika VOLVO D1.1, D1.1 CAEA1SE.
Silnik Volvo D1.1 pracuje w małych maszynach np.:
- Volvo EC15 C
- Volvo EC17 C
- Volvo EC18 C
- Volvo EC20 C
- Volvo ECR25 D
- Volvo ECR28
Oferujemy wszystkie części do silników Volvo Penta, Volvo Yanmar, Volvo Deutz.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Volvo mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału Volvo D1.1).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
- Panewki korbowodowe
- Panewki główne
- Pierścienie oporowe
Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje).
Czy wiesz że…
Powszechnie stosuje się krążki zwykłe ze znormalizowanymi wieńcami i raczej lane. Przy tym staliwne są droższe od żeliwnych, ale za to są znacznie trwalsze. Spawane krążki linowe, które są dużo lżejsze od lanych (o 60-75%), opłaci się wykonywać: zwłaszcza przy ich znacznych średnicach (400-900 mm), większa średnica krążka, tym większy zysk na masie, a przy odpowiednim wyposażeniu warsztatu wykonanie krążków spawanych jest niewiele droższe od lanych z żeliwa. Małe krążki spawane są bardzo łatwe do wykonania. Produkcja ich opłaca się zwłaszcza przy zapotrzebowaniu niewielkiej liczby sztuk. Są one nieco cięższe od lanych.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem