Strona Główna » Caterpillar » Silnik CAT 3012

Części zamienne Caterpillar 3012

Wszystkie części zamienne silnika Caterpillar 3012 z maszyn budowlanych, minikoparek, miniładowarek.

W naszej ofercie znajdą Państwo wszystkie potrzebne części silnikowe oraz osprzęt silnika do maszyn napędzanych silnikami Caterpillar 3012 oraz silnikami Perkins.

Do silników Caterpillar CAT posiadamy takie części zamienne jak: Części silnika Caterpillar 3012 CAT z maszyn budowlanych

  • tłoki
  • uszczelki głowicy
  • zestawy uszczelek
  • panewki
  • korbowody
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy
  • pompy wody
  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • bloki silnika
  • głowice
  • pierścienie
  • uszczelniacze wału
  • wały korbowe
  • świece żarowe
  • termostaty
  • cewki gaszenia

Dysponujemy także własnym serwisem i przeprowadzamy remonty kapitalne silników CAT 3012. Części zamienne do silników Mitsubishi, Perkins oraz Caterpillar to nasza specjalność.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Caterpillar 3012.

 

Czy wiesz że...

 

Masa oraz sprężyna śrubowa i sprężyny tarczowe są tak dobrane,że z chwilą gdy na obudowę działa przyspieszenie równe ziemskiemu, masa sejsmiczna przemieszcza się i rozwiera styki wyłącznika. Taki wyłącznik można np. włączyć do obwodu pętli oscylografu i wówczas na jego taśmie zaznaczane są okresy odrywania się koła jezdnego od podłoża. Do wyznaczenia siły pociągowej konieczna jest więc znajomość współczynnika oporu toczenia, pochylenia odcinka pomiarowego oraz współczynnika oporu powietrza baCzęści zamienne silnika Caterpillar CAT 3012 z miniładowarekdanego pojazdu. Wielkości te znajduje się metodami opisanymi w odpowiednich rozdziałach tej książki. Metoda wyznaczania siły pociągowej przez mierzenie momentu obrotowego może mieć rozmaite warianty. Można więc np. wstępnie zbadać silnik w celu ustalenia charakterystyk prędkościowych i na ich podstawie obliczyć siły pociągowe rozwijane na kołach samochodu przy różnych prędkościach i różnych uchyleniach przepustnicy gaźnika. Można również zrezygnować z wstępnego badania silnika i zastosować czujniki, pozwalające mierzyć moment przenoszony przez wał napędowy samochodu. Do tego celu nadają się zarówno urządzenia mechaniczne (np. elastyczne sprzęgło dynamometryczne), jak i czujniki elektryczne. Inny sposób polega na bezpośrednim pomiarze sił pociągowych łub momentów na kołach jezdnych samochodu na stoiskach badawczych, zwanych hamowniami samochodowymi lub podwoziowymi. Stosuje się trzy typy hamowni samochodowych: bębnowe, rolkowe i taśmowe. Jeżeli korzysta się z hamowni bębnowej, badany samochód ustawia się na bębnach połączonych ze sobą kinematycznie i obciążanych za pomocą hamulców. W praktyce stosuje się rozmaite hamownie różniące się sposobami określania siły pociągowej, ustawienia badanych samochodów, stopniami uniwersalności stoiska itp. Różne są również stosowane w hamowniach hamulce bębnów Do badania zachowania się silników i układów napędowych pojazdów w warunkach występowania obciążeń nie ustalonych stosowane są hamownie z masami bezwładnościowymi.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex