Strona Główna » Mitsubishi » Silnik Mitsubishi KE70, KE75

Części silnika Mitsubishi KE70, KE75

W ofercie naszego sklepu wszystkie części zamienne silnika Mitsubishi KE70, Mitsubishi KE75 z maszyn budowlanych, ładowarek Weidemann, traktorków Iseki.

Wszystkie części silnika Mitsubishi KE75 dostępne od ręki z naszego magazynu.

Mitsubishi KE75 części

Na stanie magazynowym mamy takie części zamienne silnika Mitsubihi KE75 jak: Części zamiene silnika Mitsubishi KE70 z maszyn budowlanych

  • tłoki
  • panewki
  • pompy wody
  • pompy paliwa
  • świece żarowe
  • termostaty
  • zawory głowicy
  • zestawy uszczelek
  • uszczelki pod głowicę
  • wały korbowe
  • wtryskiwacze
  • pompy oleju
  • korbowody
  • głowice
  • uszczelniacze wału
  • pierścienie

Części silnika Mitsubishi KE75 można spotkać w ładowarkach Weidemann, traktorkach Iseki, maszynach budowlanych.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silnikow Mitsubishi KE70, KE75 skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

 

Mitsubishi KE75 części zamienne silnika z ładowarek Weidemann

 

Czy wiesz, że...

Akumulator dostarcza energii w czasie postoju samochodu z nie pracującym silnikiem, podczas rozruchu silnika, lub kiedy prądnica nie jest zdolna do przejęcia obciążenia z powodu zbyt małych obrotów silnika. Ze względu na współpracę z akumulatorem, prądnica dostarcza prąd elektryczny o napięciu stałym i są występują tylko przy i obciążenia. Z tego powodu współpraca obu źródeł energii jest możliwa przy stosowaniu dodatkowych urządzeń regulujących napięcie w instalacji elektrycznej pojazdu oraz zabezpieczających akumulator przed prądem zwarcia, płynącym przez uzwojenie twornika nie pracującej prądnicy. Urządzenia kontrolne informują kierowcę o prawidłowej pracy obwodu zasilania. Układ połączeń prądnicy, akumulatora, urządzeń regulacyjnych i kontrolnych stanowi obwód zasilania instalacji elektrycznej pojazdu. Alternator jest bardzo ekonomicznym źródłem energii; jego zalety są następujące: mały ciężar w stosunku do oddawanej mocy; zdolność do rozwijania dużych prędkości obrotowych z uwagi na brak komutatora oraz usytuowanie uzwojenia twornika w nieruchomym stojanie; duża trwałość i niezawodność oraz ograniczone do minimum czynności obsługi w czasie eksploatacji. Prądnice prądu stałego są zastępowane obecnie we wszystkich typach pojazdów przez alternatory. Stosowanie prądnic prądu stałego ogranicza ich mała wydajność (100 W/kg), zbyt mała wartość prędkości obrotowej roboczej (do 9000 obr/min) oraz niemożliwość obciążenia prądnicy prądem podczas pracy jałowej silnika spalinowego. Prądnica może wzbudzić się samoistnie, tj. po nadaniu jej odpowiedniej prędkości obrotowej, w tworniku zaindukuje się napięcie od pola magnetycznego magnetyzmu szczątkowego.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex