Uszczelka głowicy Vetus M4.14
Uszczelka głowicy silnika Vetus M4.14 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.
Oprócz uszczelki pod głowicę, zestawy uszczelek silnika Vetus M4.14 posiadamy również inne uszczelki: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.
Uszczelka głowicy Vetus M4.14 dostępna od ręki.
Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat części zamiennych.
Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.
Czy wiesz, że…
Na silnikach zainstalowanych w pojazdach można sprawdzić utrzymywanie przez regulator prędkości biegu jałowego silnika przestawiając gwałtownie dźwignię sterującą regulatora w kierunku STOP; silnik nie powinien wówczas gasnąć (w rzeczywistości dźwignia będzie blisko ogranicznika, lecz nie oprze się o niego) i po chwilowym utraceniu stanu równowagi powinien pracować z ustaloną poprzednio prędkością biegu jałowego. Jeżeli układ regulacyjny nie zapewnia podanych wymagań, pompa wtryskowa wraz z regulatorem powinna być zdjęta z silnika i skierowana do wyregulowania na stanowisku probierczym i ewentualnie do naprawy.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem