VOLVO Penta D1-30 uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika VOLVO PENTA D1-30. Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału VOLVO PENTA D1-30 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika VOLVO PENTA D1-30.
Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
- Volvo Penta D1-30
- Volvo Penta D1-30A
- Volvo Penta D1-30B
- Volvo Penta D1-30C
- Volvo Penta D1-30D
- Volvo Penta D1-30E
- Volvo Penta D1-30F
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Sprawdzanie układu zasilania w trakcji przeprowadza się na drodze spełniającej w przybliżeniu wymagania co do nawierzchni oraz płaskości podane w poprzednim podrozdziale. Prób nie należy przeprowadzać przy silnym wietrze oraz w bardzo niskich temperaturach otoczenia. Przed pomiarami samochód powinien przejechać około 5 km i 10 km zimą w celu nagrzania silnika i układu napędowego. W trakcji istnieje możliwość oceny wszystkich trzech wskaźników określających właściwości ekonomiczno-dynamiczne samochodu tj. zużycie paliwa, przyspieszeń, prędkości maksymalnej.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem