VOLVO Penta D2-60 uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika zmarynizowanego VOLVO PENTA D2-60. Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu.
Uszczelniacze wału VOLVO PENTA D2-60 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika VOLVO PENTA D2-60.
Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Z powodu niemożności sprawdzenia hipotez o przyczynach występowania oporu toczenia i z powodu bardzo skomplikowanego obrazu rozkładania się nacisków opór toczenia określa się eksperymentalnie. Zakładając, że pionowa składowa reakcji przesunięta jest na odległość j od kierunku siły docisku, z równania równowagi jednostajnie poruszającego się wałka określimy siłę, którą należy przyłożyć w danej odległości y od punktu styku elementów Py = Qf, f - ramię tarcia lub tzw. współczynnik tarcia potoczystego w cm. W miejscu styku można sobie wyobrazić przyłożoną siłę tarcia T = f*Q, która w tym przypadku nazywa się siłą czepności.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem