Volvo Penta D2-75 części zamienne
U nas dostaniesz wszystkie części zamienne silnika zmarynizowanego Volvo Penta D2-75, Perkins Perama, który znalazł zastosowanie w łodziach, statkach. Części silnika Volvo Penta D2-75 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Do silników morskich Volvo Penta D2-75 mamy takie części jak:
- cewki gaszenia
- świeca żarowa
- uszczelka głowicy
- termostaty
- pierścienie
- głowice
- korbowody
- zawory głowicy
- uszczelniacze wału
- tuleje
- tłoki
- uszczelki
- panewki
- wały korbowe
- wtryskiwacze
- pompy wody
- pompy oleju
-
pompy paliwa
Wszystkie części zamienne silnika Volvo Penta D2-75, Perkins Perama, który znalazł zastosowanie w łodziach, statkach, są to silniki typowo morskie.
Skontaktuj się z nami jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników morskich Volvo Penta D2-75, Perkins Perama.
Czy wiesz że...
Jeżeli powierzchnie, poruszające się po sobie, rozdzielone są nieprzerwaną warstwą smaru, to wówczas przy ich względnym ruchu występuje siła tarcia płynnego. Siłę tę należy rozpatrywać jako opór przesunięcia czynnika smarującego', analogicznie do oporu przesunięcia kart w pełnej talii, występującego w wyniku względnego przesuwania się elementów par kinematycznych. W tym przypadku należy zatem mówić tylko o tarciu w warstwie smaru lub, inaczej mówiąc, o tarciu wewnętrznym smaru. Koniecznym warunkiem tworzenia się ciekłej warstwy jest zdolność cieczy do zwilżania powierzchni ciernych. Woda na przykład nie posiada zdolności zwilżania powierzchni metalowych noszących na sobie tłuste plamy. I z tego względu w przypadku zastosowania wody jako środka smarującego należy z powierzchni metalowych bezwzględnie usunąć tłuste plamy. Do smarowania stosuje się oleje roślinne i mineralne oraz tłuszcze zwierzęce. Najbardziej rozpowszechnionymi smarami są oleje mineralne. Zdolność olejów do zwilżania powierzchni zależna jest od własności fizycznych olejów. Siła przyczepności między smarem i powierzchnią cierną zależna jest od materiału, z którego wykonane są elementy cierne. Na przykład stop łożyskowy jest lepiej zwilżony przez smar od brązu, brąz zaś łatwiej od mosiądzu. Siła oporu na przesuwanie warstw smaru w wypadku zwilżania powierzchni ciernych jest mniejsza od siły oporu występującej między zewnętrzną warstwą smaru a powierzchnią cierną. Przy względnym przesuwaniu się powierzchni rozdzielonych warstwą smaru każda z tych warstw pociąga za sobą przylegające do niej warstwy smaru, w wyniku czego względna prędkość warstw zewnętrznych smaru równa się względnej prędkości elementów niższych par kinematycznych.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem