Volvo Penta MD2040 części zamienne
W ofercie naszego sklepu wszystkie części zamienne silników morskich Volvo Penta MD2040, Perkins Perama są to zmarynizowane jednostki napędowe spotykane w łodziach i statkach.
Do silnika Volvo Penta MD2040 mamy takie części jak:
- tłoki
- uszczelki
- panewki
- wały korbowe
- wtryskiwacze
- pompy wody
- pompy oleju
- pompy paliwa
- cewki gaszenia
- świeca żarowa
- uszczelka głowicy
- termostaty
- pierścienie
- głowice
- korbowody
- zawory głowicy
- uszczelniacze wału
- tuleje
Wszystkie części zamienne silnika Volvo Penta MD2040, który znalazł zastosowanie w łodziach, statkach, są to silniki typowo morskie.
Skontaktuj się z nami jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników morskich Volvo Penta MD2040, Perkins Perama.
Czy wiesz że...
Przed przystąpieniem do obliczeń kinetostatycznych należy wykonać cały szereg wstępnych operacji. I tak należy najpierw przeprowadzić obliczenia kinematyczne, wykreślając plan prędkości i przyspieszeń mechanizmu, następnie określić ciężary i momenty bezwładności mas ogniw względem osi przebiegającej przez środek ciężkości i w końcu, wyjaśnić prawo zmienności sił zewnętrznych. Właściwie obliczenia kinetostatyczne sprowadzają się do określenia konkretnej wielkości i punktu przyłożenia sił bezwładności ogniw mechanizmu nacisków w parach kinematycznych i momentu równoważącego, przyłożonego do ogniwa głównego. Przy obliczeniach kontrolnych maszyny działającej lub nowo-konstruowanej kinetostatyczne obliczenia należy przeprowadzić dla kilku położeń ogniwa głównego tak, aby po wyjaśnieniu zmienności reakcji w parach kinematycznych można było określić największe wartości, dla których należy przeprowadzać obliczenia wytrzymałościowe. W całym szeregu przypadków - obok wyznaczenia największych wartości reakcji w parze kinematycznej - należy znać również kierunek działania reakcji względem ogniwa. W tym celu należy wykreślić plan sił, skoordynowanych względem dowolnego położenia badanego ogniwa mechanizmu. Daje to możność ustalenia nie tylko największej wartości reakcji w parze kinematycznej, lecz i jej kierunku. Z tego rodzaju obliczeniami spotykamy się przy projektowaniu systemu smarowania powierzchni ciernych, przy obliczaniu śrub łączących stopę i głowę korbowodu i przy obliczeniach korbowodów na wytrzymałość.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem