Strona Główna » Volvo Penta » VOLVO Penta MD2040 części zamienne

Volvo Penta MD2040 części zamienne

W ofercie naszego sklepu wszystkie części zamienne silników morskich Volvo Penta MD2040, Perkins Perama są to zmarynizowane jednostki napędowe spotykane w łodziach i statkach.

Do silnika Volvo Penta MD2040 mamy takie części jak: Części zamienne silnika zmarynizowanego Volvo Penta MD2040

  • tłoki
  • uszczelki
  • panewki
  • wały korbowe
  • wtryskiwacze
  • pompy wody
  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • cewki gaszenia
  • świeca żarowa
  • uszczelka głowicy
  • termostaty
  • pierścienie
  • głowice
  • korbowody
  • zawory głowicy
  • uszczelniacze wału
  • tuleje

Wszystkie części zamienne silnika Volvo Penta MD2040, który znalazł zastosowanie w łodziach, statkach, są to silniki typowo morskie.

Skontaktuj się z nami jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników morskich Volvo Penta MD2040, Perkins Perama.

 

Czy wiesz że...

Części silnika morskiego Volvo Penta MD20240

 

Przed przystąpieniem do obliczeń kinetostatycznych należy wykonać cały szereg wstępnych operacji. I tak należy najpierw przeprowadzić obliczenia kinematyczne, wykreślając plan prędkości i przyspieszeń mechanizmu, następnie określić ciężary i momenty bezwładności mas ogniw względem osi przebiegającej przez środek ciężkości i w końcu, wyjaśnić prawo zmienności sił zewnętrznych. Właściwie obliczenia kinetostatyczne sprowadzają się do określenia konkretnej wielkości i punktu przyłożenia sił bezwładności ogniw mechanizmu nacisków w parach kinematycznych i momentu równoważącego, przyłożonego do ogniwa głównego. Przy obliczeniach kontrolnych maszyny działającej lub nowo-konstruowanej kinetostatyczne obliczenia należy przeprowadzić dla kilku położeń ogniwa głównego tak, aby po wyjaśnieniu zmienności reakcji w parach kinematycznych można było określić największe wartości, dla których należy przeprowadzać obliczenia wytrzymałościowe. W całym szeregu przypadków - obok wyznaczenia największych wartości reakcji w parze kinematycznej - należy znać również kierunek działania reakcji względem ogniwa. W tym celu należy wykreślić plan sił, skoordynowanych względem dowolnego położenia badanego ogniwa mechanizmu. Daje to możność ustalenia nie tylko największej wartości reakcji w parze kinematycznej, lecz i jej kierunku. Z tego rodzaju obliczeniami spotykamy się przy projektowaniu systemu smarowania powierzchni ciernych, przy obliczaniu śrub łączących stopę i głowę korbowodu i przy obliczeniach korbowodów na wytrzymałość.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 

 

 

 

 


 


copyright © Kumatex