Końcówki wtryskiwaczy VOLVO Penta D1-13
Wszystkie elementy układu wtryskowego silnika zmarynizowanego VOLVO PENTA D1-13. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do VOLVO PENTA D1-13 - dostępne w naszym sklepie.
Końcówki wtryskiwaczy do VOLVO PENTA D1-13 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.
Pompy wtryskowe VOLVO PENTA D1-13 nowe i regenerowane.
- Volvo Penta D1-13
- Volvo Penta D1-13A
- Volvo Penta D1-13B
- Volvo Penta D1-13C
- Volvo Penta D1-13D
- Volvo Penta D1-13E
- Volvo Penta D1-13F
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.
Czy wiesz że…
Przy określeniu punktu oporu stopki można zakładać inne warunki, jak np. warunek, aby tarcie w łożysku pionowym przy danym obciążeniu, prędkości ruchu i lepkości smaru było jak najmniejsze. Oczywiście w tym przypadku odległość a wyraziłaby się w postaci innego wzoru. Kąt nachylenia stopki jest zależny od zasady pracy łożyska i w zależności od zmian obciążenia kąt ten ulega zmianom. Średnicę czopa wykonuje się zazwyczaj mniejszą od średnicy panewki w celu zachowania pewnego luzu między powierzchniami ciernymi. Luz ten powinien być wypełniony smarem. Powierzchnia czopa przyjmuje względem powierzchni ciernej łożyska położenie mimośrodowe.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem