Strona Główna » Yanmar » Części YANMAR 3TNE74 » YANMAR 3TNE74 cewka gaszenia

Cewka gaszenia YANMAR 3TNE74

Elektromagnes gaszenia Yanmar 3TNE74 – w ofercie naszego sklepu cewka gaszenia Yanmar 3TNE74.

Elektromagnes do pomp wtryskowych wszystkich wersji silnika Yanmar 3TNE74. Wszystkie cewki gaszenia do silnika trzycylindrowego YANMAR 3TNE74 dostępne od ręki, z naszego magazynu w Polsce.

W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.:  termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach przemysłowych, poprzez odcinanie dostępu paliwa w pompie wtryskowej.

Oferujemy wszystkie rodzaje elektromagnesu do pomp wtryskowych YANMAR 3TNE74. Wszystkie wersje cewki gaszenia dostępne u nas na magazynie.

W ofercie cewki gaszenia również do innych siników trzycylindrowych Yanmara, takich jak  3TNE74C.

W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.:  termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Posiadamy wszystkie części zamienne  do silnika YANMAR - japońskiego producenta maszyn rolniczych i dużych maszyn ogrodniczych.

Skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Podaj nam model maszyny oraz pełne dane z silnika.

 

Czy wiesz że…

Skręt podwozia następuje wskutek wychylenia jednej pary kół. W ostatnim przypadku maszyna pracuje sprawniej w przekroju wyrobisk podczas przejazdu przez łuki. Wyrównywanie obciążeń wywieranych przez podwozie na koła jezdne uzyskuje się odpowiednim zawieszeniem kół. Gdy ze względu na obciążenia i długość wozu wskazane jest podparcie podwozia na trzech lub czterech osiach, wówczas ramę dzieli się na dwie części połączone ze sobą przegubem leżącym w płaszczyźnie ramy. Rozwiązania takie stosowane są w wozach odstawczych z przenośnikiem załadowczym. Przegub między ramami ma za zadanie równomierniejsze rozłożenie obciążeń na wszystkie osie podczas przejazdu drogą o zmiennym nachyleniu. Wyrównanie obciążeń, przypadających na koło uzyskuje się dzięki odpowiedniemu zawieszeniu kół, podobnie jak w wozach z ramą jednoczęściową. W długich wozach odstawczych podparcie dwuczęściowej ramy, pośrodku wozu na dodatkowej jednej lub dwóch osiach, pozwala na utrzymanie dostatecznie dużego prześwitu pod wozem w czasie przejazdu przez nierówności, i wypukłe odcinki drogi.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex