YANMAR 3TNE82 uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika YANMAR 3TNE82. Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika YANMAR 3TNE82 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika YANMAR 3TNE82. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika YANMAR 3TNE82 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W ofercie uszczelniacz wału również do innych siników dwucylindrowych Yanmara, takich jak 3TNE82A.
Posiadamy wszystkie części zamienne do silnika YANMAR - japońskiego producenta maszyn rolniczych i dużych maszyn ogrodniczych.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Dogodna charakterystyka mechaniczna silników elektrycznych ułatwia synchronizację pracy kilku silników napędzających wspólnie jedno podwozie. Stąd też istnieje tendencja do indywidualnego napędzania każdego (napędzanego) koła jezdnego odrębnym silnikiem, a w przypadku zastosowania jednego silnika do napędu kilku kół nie napędza się więcej niż dwóch kół. Jeżeli napędzane są cztery koła jezdne, to stosuje się dwa silniki elektryczne. Silnik przez przekładnię o stałym przełożeniu oraz wał napędowy ze sprzęgłami przegubowymi napędza most napędowy. W moście napędowym zabudowana jest przekładnia zębata stożkowa oraz przekładnia różnicowa, zadaniem której jest równe rozłożenie momentu- skręcającego na półosie przekazujące dalej napęd na koła jezdne. Wadą tego rozwiązania jest konieczność takiego ukształtowania ramy, aby możliwe było zmieszczenie pod nią mostu napędowego. Rozwiązanie to jest szczególnie niekorzystne w pojazdach przeznaczonych do pracy w niskich pokładach, gdyż zwiększa wysokość podwozia. Aby uniknąć tej niedogodności, w wozach odstawczych z przenośnikiem załadowczym stosuje się podwozia z napędem przekazywanym na dwa koła leżące za sobą. Brak mechanicznego powiązania kół leżących naprzeciw siebie po obu stronach skrzyni ładunkowej umożliwia obniżenie ramy i dna skrzyni.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem