Yanmar 3JH5E uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika Yanmar 3JH5E, który pracuje w jachtach, łodziach, barkach i kutrach na całym świecie.
Uszczelniacze wału YANMAR 3JH5E tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Czy wiesz że…
Z przodu rama jest przegubowo połączona z poprzeczną belką, która z kolei łączy się z układem trzypunktowego zawieszenia na ciągniku. Do ramy jest przymocowana redlica podobna do redlicy w poprzednio opisanym przykładzie. Końce skrzydełek redlicy obramowują część stykającego się łuku tarcz. Sposób połączenia redlicy z ramą pozwala na dalsze lub bliższe jej ustawienie względem tarcz. Robotnik na sygnał dzwonka wkłada rozsadę między powierzchnie tarcz przed miejscem, w którym zaczynają one stykać się ze sobą i transportować roślinkę na dół do otwartej bruzdy. Na dole tarcze przestają stykać się z sobą i wypuszczają sadzonkę.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem