Wał korbowy Yanmar 4JH2E, 4JH2
Wał korbowy silnika Yanmar 4JH2E, 4JH2, Yanmar 4JH2-DTE, 4JH2-HTE, 4JH2-UTE, który znalazł zastosowanie zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.
Oprócz wałów korbowych do silnika YANMAR 4JH2E, 4JH2 sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Posiadamy wszystkie części zamienne do silników Yanmar 4JH2E, 4JH2, które znalazły zastosowanie zarówno w jednostkach marynistycznych.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Jedyną obszerną jest praca opublikowana przez L. Beckhovena [1], która też nie jest wyczerpującą, ponieważ jej niedostatkami są: a - ograniczenie się do bardzo wysokich stopni sprężania tj. s = 10-11,2, b - nie zawiera wartości jednostkowego zużycia paliwa, c - ogranicza się do znamionowej prędkości obrotowej tj. = 4000 obr/min5 która stanowi dolną granicę stosowanej w silnikach niskoprężnych. Również ukształtowania komór spalania przedstawiono w sposób symboliczny, uniemożliwiający odtworzenie stosunku głównych wymiarów. Przedmiotem analizy wymienionej publikacji były pomiary dotyczące uksztaltowań głowic, które oznaczono literami: A -półkulista, B -wanienkowa, C – skośno-wanienkowa, D - klinowa, E - Herona.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem