Strona Główna » Yanmar-silniki morskie » Części Yanmar 4JH3E, 4JH3 » Yanmar 4JH3E, 4JH3 głowica

Yanmar 4JH3E, 4JH3 głowica

Głowica, zawory głowicy, uszczelniacze zaworowe silnika Yanmar 4JH3E, 4JH3, Yanmar 4JH3-TE, 4JH3-HTE, 4JH3-DTE, który znalazł zastosowanie zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.

Głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silnika Yanmar 4JH3E, 4JH3.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Modernizacja powszechnie stosowanego wtrysku do pierwotnej komory pół- kulistej i zastosowanie spiralnego kanału dolotowego umożliwiło w systemie MAN-HM - zwiększenie mocy znamionowej o około 20%, zmniejszenie jednostkowego zużycia paliwa o ofc. 3%, zwiększenie vjp przy zmniejszonym wskaźniku nadmiaru powietrza do najniższej wartości, tj. X = 1,16 — obniżenie szczytowego ciśnienia spalania z 70 daN/cm2 do 58 oraz ApjAot do 3 daN/cm2 0OWK, spalania naft i benzyn, po zwiększeniu stopnia sprężania z 17 do 19. Zmniejszenie zawartości w spalinach aldehydów drażniących oczy i błonę śluzową dróg oddechowych otrzymano przez modyfikację omawianej komory spalania. W okresie trwania zwiększonych obciążeń silnika rosnące natężenie zawirowania powietrza odrzuca z powrotem film paliwa z występu na ściankę foto komory. W ten sposób nie zostaje naruszona zasada powierzchniowego spalania systemu MAN_HM.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 


copyright © Kumatex