Części zamienne Iseki E3CG
W naszym magazynie części zamienne silnika Iseki E3CG, które wykorzystuje się w maszynach budowlanych, ogrodniczych, rolniczych, mini traktorkach, ciągnikach, koparkach oraz kosiarkach do trawy.
W naszym magazynie wszystkie części zamienne silnika Iseki E3CG z ciągników, mini traktorków, koparek, kosiarek do trawy, maszyn budowlanych, ogrodowych oraz rolniczych.
Iseki E3CG części
- uszczelki
- uszczelniacze wału
- pompy wody
- pompy paliwa
- pompy oleju
- cewki gaszenia
- kobowody
- termostaty
- zawory głowicy
- tłoki
- pierścienie
- uszczelki głowicy
- panewki
- głowice
- świece żarowe
- wały korbowe
- wtryskiwacze
Części silnika Iseki E3CG, które znalazły zastosowanie w sprzęcie ogrodniczym, rolniczym, budowlanym, ciągnikach, mini traktorkach, koparkach i kosiarkach do trawy - dostępne od ręki z naszego magazynu.
Jeśli masz jakieś pytania na temat silnika Iseki E3CG, skontaktuj się z nami, a my chętnie udzielimy Ci pomocy.
Czy wiesz, że...
W samochodzie Polski FIAT 125P jest stosowany układ. Zadaniem przekaźnika jest wyłączenie lampki kontrolnej po wzbudzeniu się alternatora. Uzwojenie sterujące przekaźnikiem jest włączone pomiędzy środek gwiazdy uzwojeń alternatora a masę. Lampka kontrolna jest zasilana poprzez wyłącznik zapłonu i zabezpieczona bezpiecznikiem. Obwód lampki jest zamknięty przez styki przekaźnika do masy. Po włączeniu wyłącznika zapłonu lampka kontrolna powinna zapalić się (przy nie pracującym silniku). Po rozruchu silnika alternator wzbudzi się pomiędzy środkiem gwiazdy uzwojeń a masą powstanie napięcie, równe około połowie napięcia alternatora. Pod wpływem tego napięcia przez uzwojenie przekaźnika popłynie prąd, powodując rozwarcie styków i wyłączenie lampki kontrolnej. Wygaśnięcie lampki powinno nastąpić już przy wolnych obrotach biegu jałowego silnika. Jeżeli lampka nie gaśnie, świadczy to o nieprawidłowej pracy obwodu zasilania lub układu kontrolnego. Powodem tego mogą być następujące przyczyny: przepalony bezpiecznik; prądnica nie jest w stanie wzbudzić się. Należy usunąć przyczynę zwarcia i wymienić bezpiecznik. Uszkodzony lub rozregulowany przekaźnik lampki kontrolnej. Należy wyregulować lub wymienić przekaźnik. Dane do regulacji są podane. Brak połączenia zacisku przekaźnika ze środkiem gwiazdy uzwojeń alternatora (zacisk nie oznaczony na alternatorze). Należy zlokalizować przerwę obwodu i przywrócić połączenie. Przerwa lub zwarcie z masą uzwojenia wirnika. Przy takim uszkodzeniu konieczna będzie wymiana wirnika alternatora. Zużyte lub zawieszone szczotki w alternatorze. Należy sprawdzić stan szczotek, ewentualnie wymienić na nowe. Zwarcie uzwojenia stojana z masą. Konieczna wymiana stojana, ewentualnie usunięcie zwarcia. Brak połączenia zacisku wyłącznika zapłonu z zaciskiem regulatora. Należy zlokalizować przerwę i przywrócić połączenie. Brak połączenia zacisku regulatora z zaciskiem alternatora. Po zlokalizowaniu przerwy w obwodzie należy przywrócić połączenie. Uszkodzony lub rozregulowany regulator napięcia. Należy wyregulować, ewentualnie wymienić na nowy.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem