Iseki E3CG pompa oleju
Pompa oleju do silnika Iseki E3CG, który pracuje w kosiarkach do trawy, koparkach, mini traktorkach, ciągnikach, sprzęcie rolniczym, ogrodowym oraz maszynach budowlanych.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Wszystkie części zamienne do silnika Iseki E3CG dostępne od ręki.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Układ zawierający czujnik ciśnienia oleju z lampką kontrolną jest stosowany we wszystkich typach samochodów Polski FIAT i Polonez. W samochodzie Polonez oprócz lampki kontrolnej jest stosowany wskaźnik ciśnienia oleju. Czujnik jest wkręcony końcówką gwintowaną w kadłub silnika. Wewnątrz obudowy czujnika jest umieszczony rezystor drutowy. Jest to płaska płytka izolacyjna z nawiniętymi zwojami drutu oporowego, po którym przesuwa się styk ślizgacza. Jeden koniec ślizgacza jest ułożyskowany na ośce, dzięki czemu znajdujący się na przeciwnym końcu styk przesuwa się po rezystorze wzdłuż wycinka okręgu. Ruch ślizgacza jest wymuszony przez membranę za pośrednictwem układu dźwigni. W stanie spoczynkowym (brak ciśnienia) sprężyna powrotna .ślizgacza przesuwa go w skrajne położenie, przy którym rezystancja jest największa. W miarę wzrostu ciśnienia oleju membrana odkształcając się przesuwa ślizgacz w kierunku zmniejszenia rezystancji.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem