Strona Główna » Deutz » Deutz F3M1008 części

Części Deutz F3M1008

W ofercie naszego sklepu części zamienne silnika Deutz F3M1008, który znalazł zastosowanie w maszynach rolniczych, mobilnych oraz agregatach.

Oferujemy zarówno oryginalne części, jak i wysokiej jakości zamienniki.

Deutz Lombardini FOCS F3M1008F, F3M 1008

 W naszych propozycjach można znaleźc takie części, jak: 

Części zamienne silnika Deutz F3M1008

  • cewka gaszenia
  • głowica
  • korbowód
  • panewki
  • pompa oleju
  • pompa paliwa
  • pompa wody
  • świeca żarowa
  • termostat
  • tloki, pierścienie
  • uszczelka głowicy
  • uszczelniacz wału
  • wał korbowy
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy
  • zestaw uszczelek

Posiadamy wszystkie części zamienne do silnika Deutz Lombardini FOCS F3M1008F, F3M 1008 oraz innych modeli tej marki.

Silniki Deutz F3M1008 znalazły zastosowanie w maszynach rolniczych, mobilnych oraz agregatach.

Części zamienne silnika Deutz F3M1008 z maszyn rolniczych

Nasza firma oferuje zarówno sprzedaż stacjonarną, jak i wysyłkową.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat silników Deutz F3M1008 skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. 

 

Czy wiesz, że...

Uszkodzenia części samochodu w eksploatacji są rejestrowane jako uszkodzenia pierwotne, niezależne i uszkodzenia wtórne, zależne. Uszkodzenia pierwotne są powodowane: utrwalanym procesem starzenia i zmniejszenia się z czasem odporności wewnętrznej materiału na przyłożone widmo wymuszeń, procesem zniszczenia na skutek przyłożonego nagle obciążenia zewnętrznego, którego wartość powodująca uszkodzenie nagłe jest większa w danej chwili od odporności wewnętrznej elementu, ujawnieniem się wad konstrukcyjnych, technologicznych bądź ukrytych wad materiałowych, które powodują np. osłabienie lokalne obliczonej odporności wewnętrznej elementu oraz błędami użytkowania lub obsługi. Uszkodzenie pierwotne części jest niezależne od miejsca zajmowanego w strukturze funkcjonalnej samochodu i jest rozumiane jako zdarzenie, którego powstanie jest wywołane procesem fizycznym lub fizyczno-chemicznym przebiegającym w danej części. Uszkodzenia pierwotne stanowią podstawę wnioskowania statystycznego o trwałości i niezawodności elementów samochodu w danych warunkach eksploatacji.Analiza czynników wymuszających starzenie samochodu w eksploatacji naturalnej pozwala je grupować według przyczyn powstania. Dla maszyn i urządzeń mechanicznych wyróżnia się na ogół trzy grupy czynników: czynniki robocze (mikrootoczenie), działające podczas użytkowania samochodu, czynniki wynikające z warunków otoczenia (makro-otoczenie). Czynniki teoddziałują na samochód nawet wtedy, gdy samochód nie wykonuje swoich zadań oraz czynniki antropotechniczne, wynikające z celowego działania człowieka na samochód podczas konstruowania, wytwarzania oraz w eksploatacji. Do potrzeb badań eksploatacyjnych bardziej uzasadniony jest podział przyczyn wymuszających uszkodzenia na: przyczyny fizykochemiczne, wywołujące procesy starzenia fizycznego (zużywanie na skutek tarcia, zmęczenia, korozji), przyczyny produkcyjne (wadliwej konstrukcji, wadliwej technologii, ukrytych wad materiału), przyczyny eksploatacyjne (niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej obsługi).

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.


copyright © Kumatex