Strona Główna » Deutz » Deutz F3M1008 części » Pompa paliwa Deutz F3M1008

Pompa paliwa Deutz F3M1008

Pompa paliwa silnika Deutz F3M1008 z maszyn rolniczych, mobilnych oraz agregatów.

W ofercie pompa paliwa do silnika Deutz F3M1008 oraz inne części zamienne do silników marki Deutz.

W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu.

Deutz Lombardini FOCS F3M1008F, F3M 1008

Pompa paliwa Deutz F3M1008 dostępna od ręki, ponadto oferujemy szereg innych części zamiennych.

Posiadamy wszystkie części zamienne do silnika Deutz Lombardini FOCS F3M1008F, F3M 1008 oraz innych modeli tej marki.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.



Czy wiesz, że…

W badaniach niezawodności samochodów „Star” przyjęto sześć klas uszkodzeń. Jako kryterium klasyfikacji przyjęto przedział pracochłonności naprawy koniecznej do usunięcia uszkodzenia zaliczonego do danej klasy. Pierwsza klasa obejmuje uszkodzenia usuwalne w czasie do jednej roboczogodziny poprzez wymianę uszkodzonej części, regulację, oczyszczenie, przemycie itp. Wykonuje to kierowca samochodu podczas codziennej obsługi lub w przerwie podczas jazdy. Druga klasa obejmuje uszkodzenia usuwalne w czasie do dwóch roboczogodzin poprzez wymianę uszkodzonej części, regulację lub oczyszczenie i regulację itp., których usunięcie wymaga wykonania niektórych czynności (operacji) przewidzianych OC i OT-1. Trzecia klasa obejmuje uszkodzenia usuwalne w czasie do czterech roboczogodzin poprzez wymianę lub naprawę łatwo dostępnych części i podzespołów oraz te uszkodzenia, których usunięcie wymaga wykonania kolejnych czynności OT-2 lub zatrudnienia więcej niż jednego specjalisty. Czwarta klasa obejmuje uszkodzenia usuwalne w czasie do ośmiu roboczogodzin, których usunięcie wymaga m.in. naprawy głównych zespołów lub wymiany części i podzespołów oraz wykonania wielu czynności OT-2 lub zatrudnienia dwóch i więcej specjalistów. Piąta klasa obejmuje uszkodzenia usuwalne w czasie do szesnastu roboczogodzin, których usunięcie wymaga wymontowania głównych zespołów (silnik, elementy układu przeniesienia napędu) oraz prac regulacyjnych z zakresu OT-2, wykonania drobnych prac regeneracyjnych oraz zatrudnienia dwóch lub więcej specjalistów. Szósta klasa obejmuje uszkodzenia usuwalne w czasie ponad szesnaście roboczogodzin. Usunięcie uszkodzeń wymaga wymontowania z samochodu i demontażu głównych zespołów oraz wymiany części łub ich regeneracji, wykonania wielu prac regulacyjnych oraz zatrudnienia dwóch i więcej specjalistów. Uwaga: Uszkodzenia, których usunięcie wymaga naprawy głównej, poawaryjnej i kasacji samochodu, nie podlegają klasyfikacji.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.


copyright © Kumatex