Isuzu 6HK1 – pierścienie tłokowe
W ciągłej sprzedaży pierścienie tłokowe w zestawach na 6 tłoków, nominalne lub nadwymiarowe do jednostki napędowej Isuzu 6HK1. Dostępne od ręki oraz wysyłkowo w dobrej cenie.
Silnik japońskiej marki Isuzu 6HK1 oraz jego modele pokrewne to sześciocylindrowe, wysokoprężne jednostki napędowe montowane w różnego rodzaju maszynach budowlanych i przemysłowych jak np.:
- Żuraw Hitachi Sumitomo SCX800HD-2 Isuzu 6HK1
- Żuraw Hitachi Sumitomo SCX800-2 Isuzu 6HK1
- Żuraw Hitachi Sumitomo SCX700-2 Isuzu 6HK1
- Żuraw Hitachi Sumitomo SCX1500-2 Isuzu 6HK1
- Wozidło IHI IC75 Isuzu 6HK1
- Wozidło IHI IC100-2 Isuzu 6HK1
- Wozidło IHI IC100 Isuzu 6HK1
- Ładowarka TCM L32 Isuzu 6HK1
- Ładowarka TCM L27 Isuzu 6HK1
- Ładowarka Hitachi ZW 250 AH6HK1
- Ładowarka Hitachi ZW 220 AH6HK1
- Koparka Sumitomo SH350-3 Isuzu 6HK1-XQB
- Koparka Sumitomo SH330-3B Isuzu 6HK1-XYSS01
- Koparka Sumitomo SH300-3 Isuzu 6HK1-XQB
- Koparka New Holland E385 Isuzu 6HK1-X 6HK1XDHAA-02
- Koparka LBX Link Belt 350 X2 Isuzu 6HK1-XYSS
- Koparka LBX Link Belt 290 X2 LF Isuzu 6HK1-XYSS
- Koparka LBX Link Belt 290 X2 Isuzu 6HK1-XYSS
- Koparka JCB JS330LC Isuzu 6HK1-XAB
- Koparka JCB JS330 Isuzu 6HK1-XYSJ01
- Koparka JCB JS330 Isuzu 6HK1-XQB01
- Koparka JCB JS290 Isuzu 6HK1-XYSJ02
- Koparka Hitachi Zaxis ZX 370 AA-6HK1
- Koparka Hitachi Zaxis ZX 350LC AA-6HK1
- Koparka Hitachi Zaxis ZX 350 LC N3 AA-6HK1
- Koparka Hitachi Zaxis ZX 330 AA-6HK1
- Koparka Hidromek MHK 300 LC Isuzu 6HK1X
- Koparka CASE CX350NLC Isuzu 6HK1
- Koparka CASE CX350B Isuzu 6HK1
- Koparka CASE CX350 Isuzu 6HK1
- Koparka CASE CX330LR Isuzu 6HK1
- Koparka CASE CX330 Isuzu 6HK1
- Koparka CASE CX300 C Isuzu 6HK1
- Koparka CASE CX290 Isuzu 6HK1
- Agregat Denyo DCA-180ESEI Isuzu 6HK1
Oprócz pierścieni tłokowych posiadamy także inne części składowe silnika Isuzu 6HK1 oraz zajmujemy się serwisem, remontami oraz naprawą przemysłowych jednostek napędowych marki Isuzu.
Czy wiesz że...
W czasie oględzin zwraca się uwagę na ślady przylegania zaworów do gniazd. Gniazda zaworowe pracują w bardzo ciężkich warunkach. Tracą one gładkość wskutek działania wysokiej temperatury, korozji, nacisków sprężyn i sił masowych działających na poruszające się części rozrządu. Zużycie w skutek działania powyższych czynników jest widoczne w formie „ospowatości, plam lub bruzd, które powstają na przylgniach. Ponadto przy oględzinach należy zwracać szczególną uwagę na rozkład i wielkość powierzchni styku zaworu z gniazdem zaworowym.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem