Pompa oleju Vetus M2.04
Pompa oleju silnika Vetus M2.04 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części do silników marki Vetus M2.04,np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Pompa oleju silnika Vetus M2.04 dostępna od zaraz.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat pompy, lub innych części silnika Vetus – skontaktuj się z nami.
Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.
Czy wiesz, że…
Czujniki i wskaźniki (określające smarowanie i temperaturę silnika, temperaturę oleju w przekładni, ilość paliwa itp.) włączane są jednocześnie z włączeniem zasilania obwodu rozruchu (dla silników wysokoprężnych) lub zasilania obwodu zapłonu (dla silników niskoprężnych). Równocześnie włączane jest też zasilanie świateł hamowania i kierunkowskazów, których uruchomienie jednak realizowane jest dodatkowymi włącznikami. Oświetlenie, sygnał dźwiękowy. wycieraczki, dmuchawa itp. zasilane są poprzez stacyjkę albo bezpośrednio z akumulatora. Spotyka się oba sposoby połączeń. Wszystkie odbiorniki obwodu oświetlenia i sygnalizacji chronione są bezpiecznikami. Dodatkowym zabezpieczeniem całej instalacji elektrycznej wózka jest odłącznik akumulatora, umożliwiający szybkie odłączenie akumulatora od instalacji. Odłącznik akumulatora umieszcza się na przewodzie łączącym akumulator z masą.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem