VOLVO PENTA M50, M60 uszczelniacze zaworowe
Uszczelniacze zaworowe silnika zmarynizowanego VOLVO PENTA M50, M60 - gumki zaworowe, uszczelniacze trzonków zaworowych, uszczelnienia na prowadnice zaworowe do silnika VOLVO PENTA M50, M60, dostępne w naszym sklepie.
Wszystkie rodzaje uszczelniaczy do silnika VOLVO PENTA M50. Wszystkie wersje uszczelniaczy trzonków zaworowych dostępne u nas na magazynie.
Oprócz gumek zaworowych do silnika VOLVO PENTA M50, M60 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Rozwiązanie zadania o wykonywaniu zarysów, kiedy jeden z zębów wykreśla się za pomocą dowolnej krzywej, zarys zęba zaś drugiego koła zachowuje się jako obwiednia, w praktyce nie jest stosowane. Przy wykreślaniu zarysów zębów posługujemy się możliwością określania miejsca geometrycznego punktów na płaszczyźnie nieruchomej, na której znajdują się odpowiednie punkty zarysów zębów w chwili styku. Jednakże te ogólne zasady wykreślania sprzężonych zarysów zębów za pomocą dowolnie danego zarysu zęba jednego z kół nie znalazły rozpowszechnienia. Większe zastosowanie znalazły zazębienia epicykliczne (zazębiania cykloidalne) oraz sposób Eulera, zgodnie z którym zarysy zębów wykreśla się po linii ewolwentowej. We współczesnej technice budowy maszyn stosuje się głównie koła zębate o zazębieniu ewolwentowym.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem