Strona Główna » Volvo Penta » VOLVO Penta M50, M60 części zamienne

Części zamienne Volvo Penta M50, M60

W ofercie wszystkie części zamienne silnika zmarynizowanego Volvo Penta M50, M60, Perkins, Deutz. Do silników Volvo Penta M50, M60 mamy takie części zamienne jak:

  •  pompy oleju Części zamienne silnika zmarynizowanego Volvo Penta M50
  •  pompy paliwa
  •  cewki gaszenia
  •  świeca żarowa
  •  uszczelka głowicy
  •  termostaty
  •  pierścienie
  •  głowice
  •  korbowody
  •  zawory głowicy
  •  uszczelniacze wału
  •  tuleje
  •  tłoki
  •  uszczelki
  •  panewki
  •  wały korbowe
  •  wtryskiwacze
  •  pompy wody

Wszystkie części zamienne silnika zmarynizowanego Volvo Penta M50, Volvo Penta M60 Perkins, Deutz. dostępne od ręki.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silników zmarynizowanych Volvo Penta M50, Volvo Penta M60.

 

Czy wiesz że...

W dowolnym punkcie obieramy oś obrotu popychacza, określamy położenie środka rolki na jego torze ruchu za pomocą wykresu przemieszczeń i w końcu przeprowadzamy dwusieczną kąta odchylenia, popychacza wahliwego. Na przedłużeniu dwusiecznej odkładamy rozwinięcie obwodu średniego walca krzywki równające się długości 2JIR i dzielimy na taką samą ilość części co i odcinek na osi odciętych, proporcjonalnego do wykresu przemieszczeń. Przez każdy punkt podziału obwodu średniego walca krzywki wykreślamy łuki o promieniu I3 i wyznaczamy ich punkty przecięcia z prostymi równoległymi do rozwinięcia obwodu walca średniego, przebiegającymi przez odpowiednie położenie środka rolki. Znalezione punkty przecięcia łączymy ciągłą linią krzywą, w wyniku czego otrzymujemy przybliżony tor ruchu średniego punktu rolki względem rozwinięcia walca średniego. Krzywe, opisujące zarys rowka na krzywce, znajdujemy analogicznie do powyższego. Koła zębate w najprostszym przypadku są mechanizmem trój ogniwowym z wyższą parą kinematyczną i mogą być rozpatrywane jako wielokrotna przekładnia krzywkowa, przeznaczona do przekazywania nieprzerwanego ruchu obrotowego przy danym stosunku prędkości kątowych. Koła zębate mogą być wykonane również do przekazywania ruchu obrotowego z przerwami (niepełne koła zębate). Koła zębate mogą tworzyć płaski lub przestrzenny mechanizm. W niektórych przypadkach koła zębate stosuje się w celu uzyskania zmieniających się wg pewnej reguły prędkości kątowych (eliptyczne przekładnie zębate złożone z łuków spirali logarytmicznej itd.) i nazywamy je wówczas nie okrągłymi kołami walcowymi. Jeśli osie kół zębatych są nierównoległe, to wówczas koła zębate tworzą mechanizm przestrzenny, a prostszymi przekładniami zębatymi są koła zębate stożkowe z przecinającymi się osiami, jak również koła zębate śrubowe i przekładnie ślimakowe z wichrowatymi osiami.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 



copyright © Kumatex