Iseki E374 wał korbowy
Wał korbowy silnika Iseki E374, który pracuje w koparkach, kosiarkach do trawy, mini koparkach, ciągnikach, sprzęcie rolniczym i ogrodowym oraz maszynach budowlanych.
Oprócz wałów korbowych do silnika Iseki E374 sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Moment rozruchowy silnika indukcyjnego jednofazowego w stanie spoczynku jest równy zeru, a zatem po włączeniu napięcia silnik nie może ruszyć. Wynika to stąd, że w silniku jednofazowym nie istnieje pole magnetyczne wirujące, lecz tylko pulsujące. Dlatego silniki jednofazowe muszą mieć do rozruchu urządzenia pomocnicze. Najczęściej jest nim dodatkowe uzwojenie (tzw. rozruchowe) przeznaczone do wytwarzania momentu rozruchowego i załączane tylko na czas rozruchu. Po osiągnięciu przez silnik dostatecznej wartości momentu obrotowego uzwojenie rozruchowe zostaje wyłączone. Nagrzewanie silników elektrycznych zależy od dwóch podstawowych czynników: temperatury otoczenia i natężenia prądu przepływającego przez silnik. Część prądu przepływającego przez uzwojenia silnika powoduje ich nagrzewanie. Ciepło wydzielone w uzwojeniach silnika jest odbierane przez otaczające powietrze, czyli silnik ulega chłodzeniu, które jest tym intensywniejsze, im większa jest różnica temperatur pomiędzy temperaturą otoczenia a temperaturą silnika. Jeżeli silnik jest nagrzewany równomiernie (tzn. jeżeli przez jego uzwojenie płynie prąd stale o tym samym natężeniu), to jego temperatura po pewnym czasie ustali się na Określone] wysokości, przy której ilość ciepła wydzielającego się będzie równa ilości ciepła odbieranego przez otaczające powietrze. Gdy silnik jest zimny - po włączeniu napięcia zaczyna się nagrzewać, początkowo nagrzewa się szybko, gdyż oddaje mniej ciepła niż wytwarza się w jego uzwojeniach i jego temperatura się podnosi. Po pewnym czasie wraz ze wzrostem temperatury szybkość nagrzewania maleje i silnik dochodzi do tzw. stanu równowagi cieplnej. ,W tym stanie temperaturę silnika nazywa się temperaturą ustaloną.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem