Isuzu 4LE1 zawory głowicy
Zestawy zaworów ssących i wydechowych wraz z prowadnicami i uszczelniaczami zaworowymi do czterocylindrowej jednostki napędowej Diesel marki Isuzu model 4LE1 w sprzedaży stacjonarnej (dostępne od ręki) jak i wysyłkowej.
Silnik Isuzu 4LE1 to nowoczesna jednostka napędowa z wtryskiem pośrednim lub bezpośrednim pracująca w urządzeniach i maszynach producentów takich jak: Kobelco, New Holland, JCB, Fiat Hitachi, Case, Ausa czy Hanix.
Czy wiesz że...
Stopień zużycia pompy oleju ustala się na podstawie luzu między wałkiem napędowym a otworem w kadłubie. Luz między bokami koła zębatego a ściankami kadłuba i pokrywy nie powinien przekraczać 0,20 do 0,25 mm. Luz promieniowy między wałkiem a otworem w kadłubie nie powinien przekraczać 0,1 mm. Luz między zębny kół zębatych tłoczących mieści się w granicach 0,075 - 0,3 mm, zależnie od typu pompy. Jeżeli wymienione luzy mieszczą się w dopuszczalnych granicach, to sprawdza się jeszcze, ciśnienie maksymalne wytwarzane przez pompę.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem