Strona Główna » Isuzu » Części Isuzu 4LE1, 4LE2 » ISUZU 4LE2 pierścienie

Isuzu 4LE2 – pierścienie tłokowe

Oferta na nominalne (STD) a także nadwymiarowe pierścienie tłokowe do czterocylindrowej jednostki napędowej Diesel japońskiej marki Isuzu 4LE2 oraz modeli pokrewnych tego silnika, pracujących w maszynach przemysłowych i budowlanych takich producentów jak: Denyo, Airman, Case, New Holland,Ausa, JCB, Kobelco, Hitachi np.:
  • Agregat Denyo DCA-25ESI Isuzu 4LE2
  • Agregat Denyo DCA-25SSIU Isuzu 4LE2-NYGD01
  • Agregat Denyo DCA-25USEI Isuzu 4LE2
  • Agregat Denyo DCA-25USEI Isuzu 4LE2-NYGD03
  • Agregat Denyo DCA-25USI Isuzu 4LE2-NYGD02
  • Betoniarka Ausa 1100RH Isuzu 4LE2
  • Koparka Airman AX40U Isuzu CC-4LE2
  • Koparka Airman AX50U Isuzu CC-4LE2
  • Koparka Case CX75 4LE2 Isuzu
  • Koparka Case CX80 4LE2 Isuzu
  • Koparka IHI 45NX Isuzu 4LE2
  • Koparka JCB 8080 tier4 Isuzu 4LE2-XYSJ01
  • Koparka Kobelco SK70SR Isuzu 4LE2 ACERA GEOSPEC
  • Koparka Kobelco SK70SR Isuzu 4LE2-XYSK01
  • Koparka Kobelco SK70SR-2 Isuzu 4LE2 ACERA GEOSPEC
  • Koparka Kobelco SK80MSR Isuzu 4LE2 ACERA
  • Koparka Kobelco SK80MSR-2 Isuzu 4LE2 ACERA
  • Koparka LBX Link Belt 75 Spin Ace Tier III Isuzu 4LE2
  • Koparka LBX Link Belt 80 Spin Ace Tier III Isuzu 4LE2
  • Koparka New Holland E70B BSR Isuzu 4LE2
  • Koparka New Holland E80B MSR Isuzu 4LE2
  • Koparka Sumitomo SH75-3B Isuzu 4LE2-XYSS01
  • Wozidło Ausa D250RHG Isuzu 4LE2
  • Wozidło Ausa D3000RHG Isuzu 4LE2
  • Wózek widłowy Ausa C 200 H COMPACT (4X2) Isuzu 4LE2
  • Zamiatarka Ausa 200 RH Diesel Isuzu 4LE2
  • Koparka Hitachi ZX40U Isuzu CC 4LE2
  • Koparka Hitachi ZX50U Isuzu CC 4LE2
Pierścienie tłokowe kontrolują zużycie oleju, uszczelniają komorę spalania i przekazują ciepło z tłoka do cylindra. Najczęstsze objawy uszkodzonych pierścieni to kopcenie lub wysokie spalanie.
 
Jeśli masz problem ze swoim silnikiem przemysłowym Isuzu zadzwoń do nas lub wyślij zapytanie o możliwość naprawy lub kompletnego remontu Twojej jednostki napędowej.
 
 
Czy wiesz że...

Następną czynnością weryfikacyjną jest sprawdzenie czy wszystkie kołnierze leżą w jednej płaszczyźnie. Wykonuje się to szczelinomierzem na płycie traserskiej. Grubość szczelinomierza zgodnie z zaleceniami wytwórni mieści się zwykle w granicach 0,2-0,3 mm. Niedopuszczalne są również miejscowe wgłębienia w kołnierzach. Jeżeli przewód ssąco-wydechowy nie odpowiada: tym wymaganiom, to należy skierować go do naprawy. Wypaczone przewody ssąco-wydechowe szlifuje się, wyrównując płaszczyznę od wartości podanej przez producenta. Niektóre wytwórnie zalecają, w przypadku zniszczenia kołnierzy lub oszlifowania ich na cięciu starych i przespawaniu nowych kołnierzy.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex