Korbowód Yanmar 2GM20, 2GM15
Korbowód silnika Yanmar 2GM20, 2GM15, 20GM20, 2GM, 2GM20F, 20GM20C, który pracuje w jachtach, łodziach, barkach i kutrach na całym świece oraz jako silniki zmarynizowane.
Yanmar 2GM20, 2GM15 tulejka korbowodu
Tulejka korbowodowa do Yanmar 2GM20, 2GM15
Tulejki korbowodowe do silników Yanmar 2GM20, 2GM15 i innych
Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Naczelnym wymaganiem stawianym wspólnym głowicom dla jednego rzędu cylindrów jest odpowiednia sztywność umożliwiająca otrzymanie możliwie równomiernego rozkłada nacisków pomiędzy nią a kadłubem. Najrównomierniejszy docisk wywierają w uszczelce pojedyncze głowice o liczbie śrub większej od czterech. Przy każdej liczbie śrub powinny one być rozmieszczone w równej odległości na okręgu koła - możliwie blisko tulei cylindrowej. Głowice wyposażone w cztery zawory odznaczają się najmniejszą sztywnością w stosunku do głowic o większej liczbie śrub. W związku z tym należy wyposażać głowice przytwierdzane czterema śrubami dodatkowymi żeberkami Zwiększanie sztywności przez zwiększenie momentu bezwładności prze- kroju głowicy nie jest zalecane - przy powszechnym dążeniu do minimalizacji obrysów silników.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem