Strona Główna » Yanmar-silniki morskie » Części Yanmar 2GM20, 2GM15 » Yanmar 2GM20, 2GM15 uszczelniacz wału

Yanmar 2GM20, 2GM15 uszczelniacz wału

Uszczelniacze wału korbowego do silnika Yanmar 2GM20, 2GM15, 20GM20, 2GM, 2GM20F, 20GM20C, który pracuje w jachtach, łodziach, barkach i kutrach na całym świecie.

Uszczelniacze wału YANMAR 2GM20, 2GM15 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).

 

Czy wiesz że…

Zaprojektowanie modelu głowicy,a zwłaszcza wspólnej dla całego rzędu sześcio- cylindrowego silnika o średnicy cylindrów D > 120 mm jest zadaniem trudnym. Wynika to z konieczności przewidzenia niekorzystnych zjawisk ujawniających się po ostygnięciu odlewu. Dotyczą one: doboru płaszczyzn podziału rdzeni, wypełniających złożone postacie przestrzeni wypełnianych cieczą chłodzącą, układu wlewowego i odpowietrzającego. Najcieńsze ścianki mające grubość 3,5-4 mm stygną najprędzej, a najwolniej dolna, której minimalna grubość wynosi 8 mm. Prze- ważnie grubość ścianek komory sprężania jest ta sama co i dolnej płyty. Do tego zjawiska dołączają się naprężenia spowodowane stygnięciem wszystkich innych ścianek głowicy jak: komór sprężania, kanałów dolotowych i wylotowych, zewnętrznych ścianek, których, wpływ jest trudny do przewidzenia. Wprawdzie sztuczne starzenie odlewów zmniejsza naprężenia odlewnicze, ale nie w sposób kontrolowany.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 


copyright © Kumatex