Pierścienie silnika Yanmar 2GM20, 2GM15
Pierścienie tłokowe silnika Yanmar 2GM20, 2GM15, 20GM20, 2GM, 2GM20F, 20GM20C, który znalazł zastosowanie zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.
W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Yanmar 2GM20, 2GM15, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Dotąd nie ma metody analitycznej, umożliwiającej zaprojektowanie wirowej komory spalania, która po wykonaniu wykazywała się wskaźnikami zbliżonymi do założonych i obliczonych. W związku z tym, jak i w przypadku innych odmian komór spalania - pozostaje oparcie się o wzorzec najwyższej masy. Publikacja zawiera wyniki bardzo wyczerpujących pomiarów dotyczących ukształtowania komór, kanalików łączących,wskaźników itd.),niestety - tylko do n = 3000 obr/ min. Zdjęcia dokonane przez wzierniki wykazały, że stycznie prowadzony kanalik powoduje w końcu suwu sprężania najintensywniejsze zawirowania paliwa przy ściance komory, ponieważ wir powietrzny ma tam największą prędkość.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem