Cewka gaszenia Vetus M2.03
Cewka gaszenia silnika Vetus M2.03 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.
W pełnym asortymencie cewka gaszenia silnika Vetus M2.03 oraz inne części marki Vetus.
Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach, poprzez odcinanie dostępu paliwa w pompie wtryskowej.
Skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące cewki gaszenia Vetus M2.03 oraz innych części tej marki.
Podaj nam model maszyny oraz pełne dane z silnika.
Wszystkie części silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.
Czy wiesz, że…
Czynności konserwacyjne prostownika obejmują kontrolę połączeń śrubowych i lutowanych, czyszczenie styków i zacisków, odkurzanie oraz kontrolę stanu jego izolacji. Częstotliwość tych czynności określa instrukcja obsługi. Wszystkie połączenia śrubowe powinny być dokręcone, a zauważone uszkodzenia połączeń lutowanych niezwłocznie naprawione. Skorodowane styki i zaciski należy oczyścić i posmarować bezkwasową wazeliną techniczną. Szczególnie ważnym zabiegiem jest odkurzanie zespołów prostownika. Kurz pogarsza chłodzenie prostownika, a w połączeniu z wilgocią może powodować zwarcia. Jakość izolacji sprawdza się megaomomierzem mierząc oporność pomiędzy obudową prostownika a zaciskami sieciowymi i zaciskami prądu stałego. Wartość oporu izolacji powinna być zgodna z instrukcją. W przypadku zwarcia w obwodach prostownika następuje przepalenie się bezpieczników i wyłączenie uszkodzonych obwodów. W tym przypadku wymagana jest fachowa naprawa w warsztacie. Poza oczywistymi uszkodzeniami mogą występować również i objawy wskazujące na niewłaściwą pracę prostownika, do których zalicza się: za duży prąd ładowania, nadmierne grzanie się prostownika. Zbyt duży prąd ładowania jest spowodowany najczęściej zwarciem wewnętrznym akumulatora lub baterii albo ich nadmiernym wyładowaniem i zasiarczanieniem. W tym przypadku należy akumulator lub baterię poddać zabiegom naprawczym. Przyczyną nadmiernego prądu ładowania może być też zbyt wysokie napięcie prostownika. Fakt ten łatwo stwierdzić przez pomiar napięcia woltomierzem. Zbyt wysokie napięcie prostownika może wynikać z wyższego napięcia sieci lub też z niewłaściwego doboru prostownika do danego akumulatora lub baterii.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem