Strona Główna » Vetus » Części Vetus M2.03 » Uszczelniacz wału Vetus M2.03

Uszczelniacz wału Vetus M2.03

Uszczelniacz wału silnika Vetus M2.03 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.

Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas: simering tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego) do silników Vetus M2.03.

Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Vetus M2.03 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje.

Uszczelniacz wału Vetus M2.03 dostępny od ręki.

W razie pytań skontaktuj się z nami – chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że…

Zwarcia uzwojeń wirnika lub elektromagnesów oraz przerwy w tych obwodach powodują nieprawidłową pracę lub unieruchamiają silnik. W tych przypadkach konieczna jest fachowa naprawa silnika w warsztacie. Obok uszkodzeń przyczyną wadliwej pracy silnika może być też niewłaściwa obsługa lub konserwacja. Nieruszanie silnika po włączeniu może wynikać z braku styku w zaciskach (rozłączone albo silnie skorodowane połączenie) lub braku docisku szczotek do komutatora (zużyte albo zawieszone szczotki). Zbyt mała prędkość obrotowa silnika może być spowodowana nadmiernym obciążeniem lub zwiększonym oporem elektrycznym na zaciskach (poluzowane, skorodowane itp.). Nadmierne nagrzewanie się silnika występuje przy przeciążeniu, za niskim lub za wysokim napięciu prądu zasilającego, utrudnionym chłodzeniu, wysokiej temperaturze otoczenia, silnym iskrzeniu szczotek lub przy zbyt silnym tarciu szczotek o komutator. Silne iskrzenie szczotek jest zwykle rezultatem zbyt słabego docisku lub niewłaściwym dopasowaniem szczotek do komutatora, zużyciem powierzchni komutatora lub jego zanieczyszczeniem. Przytoczone niedomagania silnika spowodowane niewłaściwą obsługą lub konserwacją są najczęstszymi przyczynami wadliwej pracy silnika. Usunięcie usterek polega w tym przypadku na zlikwidowaniu przyczyn ich wystąpienia. Dopiero po sprawdzeniu, że żadna z tych przyczyn nie wystąpiła można podejrzewać uszkodzenie silnika.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex