Pompa oleju Vetus M2.03
Pompa oleju silnika Vetus M2.03 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części do silników marki Vetus M2.03, np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Pompa oleju silnika Vetus M2.03 dostępna od zaraz.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat pompy, lub innych części silnika Vetus – skontaktuj się z nami.
Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.
Czy wiesz, że…
Równoległe połączenie uzwojeń wirnika i uzwojeń wzbudzenia powoduje przepływ prądu wzbudzenia o stałej wartości, niezależnej od prądu w wirniku. Dzięki temu prędkość obrotowa silnika bocznikowego jest praktycznie stała, bo w miarę wzrostu obciążenia jej spadek nie przekracza 10%. Zmianę prędkości obrotowej silnika bocznikowego uzyskuje się przez szeregowe włączenie do obwodu wzbudzenia opornika o regulowanej oporności. Zwiększenie oporu powoduje zmniejszenie prądu wzbudzenia i zmniejszenie natężenia pola magnetycznego, a więc prędkość obrotowa wzrośnie. W celu zmniejszenia prędkości obrotowej silnika należy zmniejszyć opór. Najczęściej jednak silniki bocznikowe stosowane są w przypadkach, gdy wymagana jest stała prędkość obrotowa, niezależna od obciążenia. Zmianę kierunku obrotów silnika bocznikowego uzyskuje się przez zmianę kierunku prądu wzbudzenia.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem