Części silnika Vetus M2.05
W ofercie części zamienne silnika morskiego Vetus M2.05, który znalazł zastosowanie w marynistycznych jednostkach napędowych, np. łodziach, jachtach, statkach.
Jednostki napędowe marki Vetus znane są z bardzo dobrej jakości oraz wysokiej mocy. Są niezwykle ekonomicznymi silnikami, a także bardzo wydajnymi.
Oferujemy wszystkie części zamienne silnika morskiego Vetus M2.05.
W naszych propozycjach można znaleźć takie części, jak:
- cewka gaszenia
- głowica
- korbowód
- panewki
- pompa oleju
- pompa paliwa
- pompa wody
- świeca żarowa
- termostat
- tłoki
- pierścienie
- uszczelka głowicy
- uszczelniacz wału
- wał korbowy
- wtryskiwacze
- zawory głowicy
- zestaw uszczelek
Części zamienne do silnika Vetus M2.05 oraz innych modeli silników marki Vetus dostępne od ręki.
Prowadzimy sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.
Silniki Vetus M2.05 znalazły zastosowanie zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników morskich Vetus, skontaktuj się z nami - chętnie opowiemy na wszystkie pytania.
Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi oraz Yanmar dostępne od ręki.
Czy wiesz, że...
Poważne trudności konstrukcyjne istnieją w łożyskach o ruchu oscylacyjnym, gdzie prędkość zmienia kierunek i ruch ma miejsce na niepełnym kącie obrotu. Przypadki te spotyka się głównie w łożysku sworznia tłokowego lub czopa wodzika silników tłokowych, w przegubach rozmaitych, mechanizmów maszyn roboczych i różnego rodzaju dźwigniach wykonujących ruch wahadłowy. W łożyskach tych mamy przeważnie małe prędkości obwodowe, a bardzo duże naciski. Osiągnięcie tarcia płynnego wyłącznie na zasadzie klina smarnego jest niemożliwe. W pierwszym przypadku, gdy kierunek siły jest zmienny, można uzyskać tarcie płynne na zasadzie efektu wyciskania smaru. Przy zmianie kierunku działania siły czop zmienia swe położenie w łożysku. Przy przeskoku czop wyciska smar, przy czym opór wyciskania amortyzuje uderzenie. Tymczasem na drugą stronę powinien być doprowadzony smar dostatecznie szybko, aby mógł przy następnym nawrocie działać jako poduszka amortyzująca, a oprócz tego smarować przy oscylacji. Mimo, że trudno tu o wytworzenie klina smarnego, do styku metalicznego dojść nie musi. Zależy to w dużej mierze od prędkości nawrotów. Z opisu zjawiska widać, że smar powinien być doprowadzany z obu stron i to dość dużymi przekrojami, aby mógł dać się na czas napompować ruchem nawrotnym czopa.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem