Pompa paliwa Vetus M2.05
Pompa paliwa silnika Vetus M2.05 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.
W ofercie pompa paliwa do silnika Vetus M2.05 oraz inne części zamienne do silników marki Vetus.
W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu.
Pompa paliwa Vetus M2.05 dostępna od ręki, ponadto oferujemy szereg innych części zamiennych.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.
Czy wiesz, że…
Budowa wewnętrzna silników czterosuwowych nisko- i wysokoprężnych nie różni się w sposób istotny. Kadłub silnika (zwany też blokiem) wykonany jest jako odlew z żeliwa lub innego stopu z umieszczonymi w nim otworami tłoków (cylindry) i gniazdami do łożysk ślizgowych wału korbowego. Otwory cylindrów mogą być umieszczone pionowo i wszystkie w jednym rzędzie (najczęściej stosowane) lub też w układzie V. Równolegle do wału korbowego łożyskowany jest również w kadłubie wałek rozrządu. Otwory cylindrów z tłokami przykryte są od góry głowicą jednolitą lub oddzielnymi dla każdego cylindra. W głowicy umieszczone są zawory i gniazda świec zapłonowych lub wtryskiwaczy. Do dolnej powierzchni bloku silnika przykręcona jest miska olejowa.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem